טלפוניה לעסקים

מערכת טלפוניה חכמה בענן

מערכת טלפוניה חכמה המתאפיינת ביכולת שליטה מלאה במהלך השיחה עם הלקוחות שלך, מהרגע שהם חייגו ועד למענה. אנחנו יודעים לאפיין ולהגדיר לכל עסק את המערכת שמתאימה לו באופן אישי ובכך לחסוך עבורו בכוח אדם מיותר, תוך הגברת הביצועים.

כשהמספר שלכם בפרונט, קשה שלא לחייג אליכם

שירות קליק & קול מאפשר לכם לייצר שיחה מהירה דרך אתר האינטרנט שלכם באמצעות פיצ'ר מיוחד, מעוצב ומותאם אישית לאופי הפעילות של הלקוח שלכם. הלקוח משאיר פרטים או מבקש שיחזרו אליו באמצעות שיחת טלפון והמערכת יודעת להרים שיחה באופן אוטמטי אל הגורם הרלוונטי (איש מכירות / איש שירות). בסופו של יום, האתר שלכם מחפש עוד דרכים יצירתיות להזמין לקוחות לשמור על קשר ולהתעניין, אז רצוי שנעזור לו.

הפיכת גולש לרוכש

הטמעת כפתור חכם באתר האינטרנט של עסק, בו הלקוח יכול להשאיר פרטים ולקבל שיחה מנציג ללא צורך בהמתנה.

כפתור בהתאמה אישית

עיצוב הכפתור בהתאמה אישית לעיצוב והשפה הגרפית באתר, כמו כן הגדרה של זמני מענה ללקוחות שהשאירו פרטים.

סינון ודיוק פניות

הגדרה של שאלות מנחות או מסננות עבור לקוח שמעוניין להשאיר פרטים, ומשם יתאפשר ניתוח את הלקוח למענה הנדרש עבורו.

לשמוע מלקוחות שלנו

R2M
יואל
סמנכ"ל תפעול
כקבוצה גדולה מאוד שמנהלת מספר סגמנטים היה חשוב לנו לבחון לפני מספר שנים את כל נושא התקשורת והמולטימדיה בכלל העסקים. לאחר מספר שנות עבודה משותפת יחד, אפשר להגיד כי הבחירה הייתה מדויקת הן בשירות הן במקצועיות והן במתן פתרון טכנולוגי שלם. ממשיכים לגדול יחד.
האדסון
גיל
בעלים
מס' 1 בתחומם. הבית שלי בכל מה שקשור לשירותי תקשורת וטלפוניה. פשוט משפרים לך את יכולות ניהול העסק ולקחתי אותם איתי גם למסעדה החדשה שפתחנו בלילינבלום לכל החבילה - תקשורת, סאונד, תשתיות מקצה לקצה
קוקו במבינו
הודיה
מנהלת מארחות
אני רוצה לדבר איתכם רגע על אייפרקטיקום. הגענו אליהם במקרה כי לא ראיתי שום שיווק שהם עושים והם עוברים רק מפה לאוזן, באמת שזה פשוט שירות ממדרגה ראשונה! כיף אמיתי לעבוד איתכם, יודעים את העבודה, זמינים והכל נעשה כמו שצריך. ממליצה בחום
Ellipse 8
גדי
בעלים
הפתרון שאייפרקטיקום מספקת הוא חלום עבור רשת כמו ICELL. הם עוטפים אותך בכל צורך תקשורתי שאתה צריך - חומרה, תוכנה, התקנה ושירות. כל מה שהם עושים, הם עושים במקצוענות וברמה גבוהה. נותנים לך את התחושה של שותפים לדרך ולא של ספקים.
וולפסון
ישראל
מנהל מערכות מידע
בבתי חולים ומוסדות המספקים שירותי בריאות, שירותי התקשורת מקבלים משנה תוקף. הורגש כי הבינו זאת היטב בתהליך, טיפלו בפרויקט ברגישות הנדרשת וברמה מקצועית גבוהה. הפרויקט עבר בהצלחה מרובה. מאז יש לציין כי החברה מספקת שירות מצוין ומהיר, ערך עליון בעולמות בהם אנו חיים.

אתם בחברה טובה

הפרוייקטים שלנו בעסקים שלכם

אנו מלווים מאות סוגי עסקים ממגוון ענק של ענפים בתעשיה, כאשר כל עסק ועסק מקבל מאיתנו את היחס המיוחד ואת ההתאמה המושלמת לצרכים, לסוג הארגון, לגודל העסק ולדרישות המיוחדות לו. 

רולדין | סניפי הרשת ברחבי הארץ

סיפור האהבה עם רולדין נרקם כאשר עלה מצידם הצורך בהחלפה של מערכת הקופות בכלל סניפי הרשת. 

כחלק מהתהליך, נדרשנו באופן מיידי למצוא פתרון תקשורת קווית ואלחוטית עם שרידות סלולרית ושירות זמין בכל שעות היממה.

מהרגע בו התחלנו לעבוד, גילינו שבסניפים מותקנת מערכת שלא מתאימה לצרכים העדכניים של הרשת. ביצענו תהליך איפיון מעמיק ומדויק ונמצאו התשובות והפתרונות. 

ראשית החלטנו על מתן פתרון רישתי במחיר קבוע מול הרשת - מדובר בפתרון תקשורת המותאם לקופות בלבד ומכיל תקשורת קווית, אלחוטית וראוטר מגובה בתקשורת סלולארית, ככה שיוכלו להיות רגועים ששום דבר לא הולך להפתיע אותם בדרך. 

ניתן פתרון נוסף פרטני לסניף - במקביל לפתרון הרשתי, הענקנו פתרון תקשורת רחב הכולל את רכיבי התקשורת בעסק, פתרון מרכזיה ו- WIFI עבור הלקוחות היושבים במסעדה וכמו כן, אפשרות להתחבר למצלמות באמצעות המערכות המתקדמות של IPRACTICOM.

רשת כל כך גדולה כמו 'רולדין' מצריכה עבודה עם תשתיות התקשורת הטובות ביותר. בפרויקט הענק שלפניכם יצרנו תקשורת אחידה עם פריסה ארצית בין עבור 100 זכיינים שונים שעבדו עם ספקי תקשורת וציוד שונה לחלוטין.

R48 Hotel, מקבוצת R2M | רוטשילד, תל אביב

מהרגע בו פנו אלינו מטעם קבוצת R2M בעלת מלון רוטשילד 48 כדי לקבל מענה איכותי עבור התממשקות בין מערכת טלפוניה בענן למערכת ניהול המלון שלהם מבית 'אופטימה'.

 

במהלך עבודתינו, זיהינו כי קיים צורך בפתרון אינטרקום עם חיבוריות טלפוניה בענן, על מנת לאפשר את פתיחת מחסום השער הפנימי לחניון, וגם בנושא זה פעלנו על מנת שכל העניינים יתוקתקו כמו שצריך ויאפשרו שגרה נעימה לצוות, לספקים וכמובן לאורחי המלון.

 

 

התממשקות תוכנתית בין מערכות טלפוניה למערכת ניהול המלון היא תנאי קריטי ביותר כדי לנהל עסק מסוג זה על הצד הטוב ביותר. נכנסנו לתמונה ודאגנו למעטפת פתרונות מקיפה, מדויקת ומתקדמת.

ברגר קינג | סניף מצפה רמון

הכל התחיל משיחת טלפון אחת, בה יועץ תקשורת מעולם ההסעדה שמלווה את רשת ברגר קינג, חיפש מענה איכותי ומלא ברמת הפרויקט לטובת השירותים הבאים: מעטפת תקשורת לקופות, יצירת תשתית תקשורת קווית, תקשורת אלחוטית, מערכות סאונד, חיישני מקררים ועד לשירותי מחשוב בסניף. 

מהרגע שקיבלנו את התוכניות האדריכליות לפרויקט, ערכנו איפיון מעמיק ומדויק בו הבנו מהם צרכי הלקוח, אפיינו את פתרונות הסאונד הנדרשים בתהליך שכזה, וכמו כן אפיינו את פתרון התקשורת הקווי והאלחוטי. 

 

פותרים תקלות תקשורת מרחוק, בדיוק כמו שהיינו פותרים מקרוב.

הפתרון שהתאמנו עבור סניף ברגר קינג מצפה רמון היה פתרון אשר מנוהל מקצה לקצה, כזה שניתן להגיע באמצעותו לכל רכיב בתקשורת מרחוק, באמצעות ליווי של מוקד השירות שלנו שזמין 24/7. הציוד שהתקנו מאפשר לנו לטפל בתקלה מרחוק, כאילו אנחנו ממש נמצאים בעסק עצמו, מה שמקצר משמעותית את זמני הטיפול.

מצפה רמון הרחוקה מציפה לא מעט אתגרים בכל הנוגע להתקנת פתרונות תקשורת. הגענו לשטח והתאמנו בדיוק רב מענה הכולל פתרונות תקשורת קווית ואלחוטית. לקוחותינו נהנים ממוקד טלפוני הזמין 24/7, ונותן מענה לכלל ציוד התקשורת המנוהל מקצה לקצה.

מוכנים לאינטרנט מהיר בעסק?

דילוג לתוכן