מסעדות
מהרגע בו פנו אלינו מטעם קבוצת R2M בעלת מלון רוטשילד 48 כדי לקבל מענה איכותי עבור התממשקות בין מערכת טלפוניה בענן למערכת ניהול המלון שלהם מבית 'אופטימה'.
במהלך עבודתינו, זיהינו כי קיים צורך בפתרון אינטרקום עם חיבוריות טלפוניה בענן, על מנת לאפשר את פתיחת מחסום השער הפנימי לחניון, וגם בנושא זה פעלנו על מנת שכל העניינים יתוקתקו כמו שצריך ויאפשרו שגרה נעימה לצוות, לספקים וכמובן לאורחי המלון.
מהרגע שנכנסנו לבית המלון, התחלנו לעבוד על יצירת האינטגרציה שדיברנו עליה בין מערכת הטלפוניה בענן של חברת IPRACTICOM למערכת ניהול המלון של חברת אופטימה. הפתרון שנבחר היה פתרון פתרון מתקדם המבוסס WIFI מבית חברת GRAND STREAM שאפשר לנו לפזר טפונים במלון ללא כל צורך בכבילת תקשורת חוטית.
בנוגע לחניון, הצבנו עמוד עם אינטרקום לטובת פנייה לקבלה, המאפשר להכנס למון באמצעות הקשת קוד או העברת תג. אינטרקום נוסף הוצב באחת מהכניסות של המלון המאפשר לנוסעי הרכבים שלא לצאת כלל מהרכב.
כמו כן, היה צורך לבצע עבודות תשתית קווית ואלחוטית במלון, כדי שיהיה ניתן לחבר טלפונים אלחוטיים מבוססי WIFI למלון. פתרון הטלפוניה המבוסס על ענן הוא פתרון מעולה לא רק באספקט של האינטגרציה, אלא גם ביכולת המדידה שלו, החיבוריות המהירה בין יחידות האינטרקום לשלוחות ספציפיות במלון והגמישות שלו להתאמת הצרכים של בעלי המלון.
לסיכום, סיפקנו ללקוח פתרון לא פחות ממצוין שחסך לו העברה של תשתיות חדשות, לטובת טלפונים בשיטה מתקדמת יותר ויכול כעת להנות מראיה רחבה של מערכת טלפוניה בתוך מערכת ניהול המלון שלו.
Case Study
בכל חודש אנחנו מפרסמים כתבות ועסקים שונים