טלפוניה

מערכת טלפוניה חכמה בענן

מערכת טלפוניה חכמה המתאפיינת ביכולת שליטה מלאה במהלך השיחה עם הלקוחות שלך, מהרגע שהם חייגו ועד למענה. אנחנו יודעים לאפיין ולהגדיר לכל עסק את המערכת שמתאימה לו באופן אישי ובכך לחסוך עבורו בכוח אדם מיותר, תוך הגברת הביצועים.

תמדדו את עצמכם

המערכת האנליטית החכמה מאחורי שירות ה"קול סנטר" מאפשרת לכם לקבל דוחות מותאמים לפי הפרמטרים שחשוב לכם לקבל לגביהם אינדיקציה, כדי לדעת שהכל מתקתק ועובד כמו שהייתם רוצים שיעבוד. אנחנו מבינים יחד איתכם לעומק מהם צרכי הנציגים שלכם, מאפיינים את המוקד ומאפשרים לכם למדוד את ההספקים שלהם ולהתייעל כל הדרך.

שירות שיחה חוזרת

על מנת לשפר ולייעל את המענה בעסק, בזמן שלקוח ממתין, ניתנת לו האפשרות לשמור על התור שלו מבלי להמתין באופן אקטיבי על קו, וברגע שהוא הראשון בתור, המערכת מתקשרת אליו באופן אוטומטי ומחברת אותו לשיחה מול נציג.

נתונים וסטטיסטיקה

מערכת ה-CALL CENTER מנתרת ומנתחת את כלל פעילות המענה הטלפוני של העסק, וזאת על מנת לאפשר לכם לנהל את העסק בצורה המיטבית ביותר. ניתן לראות באמצעות המערכת נתונים כמו: כמות שיחות, אורך שיחות, זמני המתנה, סטטוס הפסקה/ משימה, ועד למדדים המציכים את יעילות הנציגים.

דשבורד ונתוני זמן אמת

מערכת ה-CALL CENTER יודעת להציג בממשק ניהול חכם אחד, את כל הפעילות של המענה הטלפוני: כמות השיחות הממתינות בזמן אמת, שיחות שננטשו, נציגים זמינים ואיכות המענה בכל רגע נתון.

חייגן/ תותח שיחות

יכולת ליזום מספר שיחות מתוך רשימה מגודרת, לצורכי קמפיין או לחזרה ללקוחות. המערכת מאפשרת שליטה בכמות ובקצב השיחות, תוך התחשבות בכוח האדם שזמין לקבל שיחות ולענות לשיחות.

לשמוע מלקוחות שלנו

R2M
יואל
סמנכ"ל תפעול
כקבוצה גדולה מאוד שמנהלת מספר סגמנטים היה חשוב לנו לבחון לפני מספר שנים את כל נושא התקשורת והמולטימדיה בכלל העסקים. לאחר מספר שנות עבודה משותפת יחד, אפשר להגיד כי הבחירה הייתה מדויקת הן בשירות הן במקצועיות והן במתן פתרון טכנולוגי שלם. ממשיכים לגדול יחד.
האדסון
גיל
בעלים
מס' 1 בתחומם. הבית שלי בכל מה שקשור לשירותי תקשורת וטלפוניה. פשוט משפרים לך את יכולות ניהול העסק ולקחתי אותם איתי גם למסעדה החדשה שפתחנו בלילינבלום לכל החבילה - תקשורת, סאונד, תשתיות מקצה לקצה
קוקו במבינו
הודיה
מנהלת מארחות
אני רוצה לדבר איתכם רגע על אייפרקטיקום. הגענו אליהם במקרה כי לא ראיתי שום שיווק שהם עושים והם עוברים רק מפה לאוזן, באמת שזה פשוט שירות ממדרגה ראשונה! כיף אמיתי לעבוד איתכם, יודעים את העבודה, זמינים והכל נעשה כמו שצריך. ממליצה בחום
Ellipse 8
גדי
בעלים
הפתרון שאייפרקטיקום מספקת הוא חלום עבור רשת כמו ICELL. הם עוטפים אותך בכל צורך תקשורתי שאתה צריך - חומרה, תוכנה, התקנה ושירות. כל מה שהם עושים, הם עושים במקצוענות וברמה גבוהה. נותנים לך את התחושה של שותפים לדרך ולא של ספקים.
וולפסון
ישראל
מנהל מערכות מידע
בבתי חולים ומוסדות המספקים שירותי בריאות, שירותי התקשורת מקבלים משנה תוקף. הורגש כי הבינו זאת היטב בתהליך, טיפלו בפרויקט ברגישות הנדרשת וברמה מקצועית גבוהה. הפרויקט עבר בהצלחה מרובה. מאז יש לציין כי החברה מספקת שירות מצוין ומהיר, ערך עליון בעולמות בהם אנו חיים.

אתם בחברה טובה

הפרוייקטים שלנו בעסקים שלכם

אנו מלווים מאות סוגי עסקים ממגוון ענק של ענפים בתעשיה, כאשר כל עסק ועסק מקבל מאיתנו את היחס המיוחד ואת ההתאמה המושלמת לצרכים, לסוג הארגון, לגודל העסק ולדרישות המיוחדות לו. 

דוכני רשת רולדין, כל הארץ

כבכל שנה, קולקציית הסופגניות של רולדין מגיעה.

הרשת מקימה דוכני מכירה בקניונים ובמרכזים מסחריים בהם התקשורת לא תמיד יציבה, המיקום מאתגר מכיוון שיש עומס על אנטנות הסלולר ולכן יתכנו נפילות.

 

על מנת להקים את הדוכנים בהצלחה נדרשנו לחשוב על פתרון יצירתי - אינטרנט סלולרי שעובד ללא תשתיות קוויות לטובת מערכת הקופות, כך יכול דוכן לעבוד באופן רציף.

 

ראשית הרכבנו עבור הרשת קיט הכולל ראוטר סלולרי המכיל 2 סימים של 2 חברות תקשורת שונות, מתג מנוהל, יחידת נקודת גישה אלחוטית (AP-WiFi), יחידת אוורור קיט ע"י מאוורר.

כחלק מעולם האפייה שכולל בתוכו אבקות סוכר, שוקולדים ועוד מלא יאמי, היינו צריכים לחשוב על קופסה אטומה לכל הציוד שלא יתלכלך ויצרנו כניסות רשת מחוץ לקופסה לטובת חיבור מהיר ואפשרות לקפל את הדוכנים ולפתוח אותם בזמן מינימלי.

 

כל הציוד בקיט מנוהל ומנותר בצורה מלאה. בנוסף, תכנתנו סקריפט אוטומטי שיעביר את הקופות בין חברות הסלולר במידה ותהיה תקלה, כך שהדוכן לא ירגיש בכלל שיש לו נפילת רשת. נקודת הגישה שהותקנה עוצמתית ותאפשר להפעיל מספיק טאבלטים במקביל לטובת הקופות ללא שום בעיה. כל דוכן מתועד אצל צוות המוקד שלנו שזמין לתת שירות 24/7 במהירות שיא.

 

כבכל שנה, רשת רולדין מרחיבה את פעילותה לקראת חג החנוכה ואנחנו נכנסים לשיתוף פעולה ביצירת תקשורת רציפה לדוכני הסופגניות שיעבדו בצורה חלקה. כנסו לטעום!

ביץ' קלאב | חיפה, חוף דאדו

כל מה שצריך בשביל להשלים את החוויה הקולינרית על חוף הים היא תקשורת איכותית לקופה המשלבת בין תקשורת קווית ותקשורת WIFI וכמובן מערכות אודיו עמידות לתנאי הים.

את הפניה הראשונה מהלקוח קיבלנו בעניין של אספקת מענה עבור פתרונות תקשורת לקופות המסעדה. 

מרגע קבלת הפניה, כמובן שהצגנו ללקוח את מגוון פתרונות התקשורת הנכונות והמדויקות לצרכים שלו, ובנוסף ביצענו בדיקה מקיפה נוספת, בה סרקנו עבורו צרכים נוספים שיכולים לשדרג לו את העסק, מתוך עולמות התוכן שלנו. 

פתרון התקשורת עבור הקופות כלל התקנת תקשורת קווית המשולבת יחד עם תקשורת WIFI. השילוב בין השניים מאפשר לחברה להנות מהפתרונות המתקדמים ביותר עבורו, תוך התאמה מדויקת למידות המקום, התחשבות בדרישות מערכת הקופה והטמעה של המערכת מול חברת הקופות. 

מאחר ומסעדת הביץ' קלאב נירוונה ממוקמת על חוף הים, נדרש באופן טבעי, פתרון אודיו המתחשב בפנים המסעדה ומחוצה לה. הסברנו ללקוח את חשיבות בחירת פתרונות הסאונד המתאימים לתנאי אקלים מורכבים בעקבות הלחות והמליחות הגבוהה, וסיפקנו עבורו מערכת אודיו איכותית לפנים המסעדה של חברת MARTIN AUDIO מסדרת BLACKLINE הכוללת 8 רמקולים בתוספת סאב 15". 

עבור מרפסת המסעדה, הדורשת את הפתרון המורכב יותר, מאחר ונמצאת כ-50 מטר מקו המים על חוף הים בדרום חיפה, בחרנו בציוד סאונד עמיד ללחות ולמליחות גבוהה (כזה שמונע מצבי חלודה וקורוזיה) - רמקולים של חברת MARTIN AUDIO מסדרת CDD, מדגם  CDD6 בתצורת MARIN. כמו כן הותקן סאב  12" של חברת ONE SYSTEM האמריקאית ומערכת מגברים של מותג העל - LAB GRUPPEN מסדרת ה-E.

כל מה שצריך בשביל להשלים את החוויה הקולינרית על חוף הים היא תקשורת איכותית לקופה המשלבת בין תקשורת קווית ותקשורת WIFI וכמובן מערכות אודיו עמידות לתנאי הים.

ברגר קינג | סניף מצפה רמון

הכל התחיל משיחת טלפון אחת, בה יועץ תקשורת מעולם ההסעדה שמלווה את רשת ברגר קינג, חיפש מענה איכותי ומלא ברמת הפרויקט לטובת השירותים הבאים: מעטפת תקשורת לקופות, יצירת תשתית תקשורת קווית, תקשורת אלחוטית, מערכות סאונד, חיישני מקררים ועד לשירותי מחשוב בסניף. 

מהרגע שקיבלנו את התוכניות האדריכליות לפרויקט, ערכנו איפיון מעמיק ומדויק בו הבנו מהם צרכי הלקוח, אפיינו את פתרונות הסאונד הנדרשים בתהליך שכזה, וכמו כן אפיינו את פתרון התקשורת הקווי והאלחוטי. 

 

פותרים תקלות תקשורת מרחוק, בדיוק כמו שהיינו פותרים מקרוב.

הפתרון שהתאמנו עבור סניף ברגר קינג מצפה רמון היה פתרון אשר מנוהל מקצה לקצה, כזה שניתן להגיע באמצעותו לכל רכיב בתקשורת מרחוק, באמצעות ליווי של מוקד השירות שלנו שזמין 24/7. הציוד שהתקנו מאפשר לנו לטפל בתקלה מרחוק, כאילו אנחנו ממש נמצאים בעסק עצמו, מה שמקצר משמעותית את זמני הטיפול.

מצפה רמון הרחוקה מציפה לא מעט אתגרים בכל הנוגע להתקנת פתרונות תקשורת. הגענו לשטח והתאמנו בדיוק רב מענה הכולל פתרונות תקשורת קווית ואלחוטית. לקוחותינו נהנים ממוקד טלפוני הזמין 24/7, ונותן מענה לכלל ציוד התקשורת המנוהל מקצה לקצה.

מוכנים לאינטרנט מהיר בעסק?

דילוג לתוכן