אינטרנט לעסקים

יציבות, שרידות ושירות

רשת אינטרנט חזקה, בטוחה ויציבה שתאפשר לכם להיות סמוכים ובטוחים שתחזיק מעמד לאורך זמן ותתפקד בכל רגע נתון, הודות למערך השירות השוטף שלנו. אנו מתחייבים לאפשר לכם להנות מעבודה רציפה עם אינטרנט שעובד בצורה מצוינת ובסטנדרטים הגבוהים ביותר כיום.

תמיכה בציוד קצה

סליקת אשראי, מדפסות חשבוניות או בונים ואינטרנט קופה, מהווים פונקציות בסיסיות הנדרשות עבור העבודה השוטפת בעסק שלכם. אנחנו יודעים להעניק מענה מקצועי ומקיף לכל בעיה שתצוץ באינטרנט הקופה, וזאת על מנת להבטיח עבודה רציפה ותקינה של העסק.

מתממשקים עם כל הקופות המוכרות

אנחנו עובדים באופן שוטף וצמוד עם חברות הקופה המובילות בישראל, ביניהן: טאביט, ביקום, אטמוס, פרסטו, נט לאנצ', קומקס ועוד. המטרה שלנו היא לאפשר ללקוחותינו להנות מעבודה רציפה, תוך מקסימום מענה לתקלות.

תכנון נכון של הרשת בעסק

אנו מתמחים בהקצאת משאבים לרכיבי קופה וסליקה בעסק באופן מלא, ככה שתוכלו להיות שקטים לתקופה ארוכה, בידיעה שכל עניין הנוגע לקופה שלכם מטופל על הצד הטוב ביותר.

מענה טכני 24/7

במוקד התמיכה שלנו יושבים אנשי מקצוע שמבינים אינטרנט וחיים את עולם המסעדנות. האנשים שלנו נמצאים כאן על מנת לתת לכם מענה נגיש, בשפה שלכם ובכל שעות היממה.

לשמוע מלקוחות שלנו

לה גופרה
איתי
סמנכ"ל תפעול
מהרגע שפגשתי את הצוות של אייפרקטיקום, הרגשתי שאני בידיים טובות. מרגע החתימה על ההסכם ועד ההתקנות, השירות, המענה הטכני לאחר מכן - קיבלתי מענה תמידי, בתור מנהל התפעול של הרשת אני צריך להיות בבקרה תמידית על התקשורת בכל סניף וסניף ועם אייפרקטיקום הניהול שלי מסודר ומאורגן לי בצורה הטובה ביותר.
Ellipse 8
גדי
בעלים
חברה של מקצוענים אחד אחת. שירות לקוחות שנותן פתרונות וגיבוי, והכי חשוב אתה מרגיש שהם מבינים את הצרכים שלך וחיים את עולם התוכן. רשת כמו ICELL עובדת בווליום גבוה ודורשני והידיעה ששירותי האינטרנט שלי עובדים חלק ואם יש תקלה יש לי עם מי לדבר זה ערך משמעותי בעבודה השוטפת.
Ellipse 8
ירדן
מנהלת מסעדה
אלופים ;) מאפיון הצרכים של אנשי המקצוע דרך אנשי השירות ועד ההנהלה הבכירה, הכל מתנהל בגובה עיניים, בחיוך ובתחושה של אכפתיות. הגענו כי שמענו שהם אימפריה בעולם המסעדנות ומהר מאוד הבנו למה.
Hummus_Elyhau_logo
גיא
מנהל תפעול
חשוב להבין שבעיית אינטנרט אומרת שיש לך שולחנות שרוצים לשלם באשראי וללכת ואין לך כרגע אפשרות להשלים עסקה, זה תוקע את כל ההתנהלות של הסניף. זה רגע מתוח שהתשובה היחידה שאתה רוצה לקבל זה "אין בעיה אנחנו על זה", החבר'ה של אייפרקטיקום נותנים לך את הנחת שיש מי שדואג לך. לעובדים אכפת ואם צריך תומר עושה גם סלטות באוויר כדי להחזיר אותנו לפעילות. נותנים בראש והתגובה הזאת מגיעה מכל הלב.
רולדין
איילת
סמנכל"ית מערכות מידע
החלפת ספקים היא החלטה קשה עבור רשת כמו רולדין בייחוד בתחום התקשורת הרגיש כל כך. החלק המשמעותי עבורי בהתקשרות עם Ipracticom זה הראש השקט. בסופו של דבר להיות מקצוען זה אומר שאתה מאפשר לרשת כמונו להתנהל בצורה שוטפת מבלי להרגיש אותך. זאת אומרת שהכל עובד חלק וכשיש בעיה היא נפתרת מהר ובשירות טוב. כל חלק בתהליך היה הרמוני, הכל התנהל במקצועיות והם מתנהלים כחברת שירות אמיתית, כזאת שהדרך איתה רק מתחילה בסוף ההתקנה, לא מסתיימת.

אתם בחברה טובה

הפרוייקטים שלנו בעסקים שלכם

אנו מלווים מאות סוגי עסקים ממגוון ענק של ענפים בתעשיה, כאשר כל עסק ועסק מקבל מאיתנו את היחס המיוחד ואת ההתאמה המושלמת לצרכים, לסוג הארגון, לגודל העסק ולדרישות המיוחדות לו. 

רולדין | סניפי הרשת ברחבי הארץ

סיפור האהבה עם רולדין נרקם כאשר עלה מצידם הצורך בהחלפה של מערכת הקופות בכלל סניפי הרשת. 

כחלק מהתהליך, נדרשנו באופן מיידי למצוא פתרון תקשורת קווית ואלחוטית עם שרידות סלולרית ושירות זמין בכל שעות היממה.

מהרגע בו התחלנו לעבוד, גילינו שבסניפים מותקנת מערכת שלא מתאימה לצרכים העדכניים של הרשת. ביצענו תהליך איפיון מעמיק ומדויק ונמצאו התשובות והפתרונות. 

ראשית החלטנו על מתן פתרון רישתי במחיר קבוע מול הרשת - מדובר בפתרון תקשורת המותאם לקופות בלבד ומכיל תקשורת קווית, אלחוטית וראוטר מגובה בתקשורת סלולארית, ככה שיוכלו להיות רגועים ששום דבר לא הולך להפתיע אותם בדרך. 

ניתן פתרון נוסף פרטני לסניף - במקביל לפתרון הרשתי, הענקנו פתרון תקשורת רחב הכולל את רכיבי התקשורת בעסק, פתרון מרכזיה ו- WIFI עבור הלקוחות היושבים במסעדה וכמו כן, אפשרות להתחבר למצלמות באמצעות המערכות המתקדמות של IPRACTICOM.

רשת כל כך גדולה כמו 'רולדין' מצריכה עבודה עם תשתיות התקשורת הטובות ביותר. בפרויקט הענק שלפניכם יצרנו תקשורת אחידה עם פריסה ארצית בין עבור 100 זכיינים שונים שעבדו עם ספקי תקשורת וציוד שונה לחלוטין.

R48 Hotel, מקבוצת R2M | רוטשילד, תל אביב

מהרגע בו פנו אלינו מטעם קבוצת R2M בעלת מלון רוטשילד 48 כדי לקבל מענה איכותי עבור התממשקות בין מערכת טלפוניה בענן למערכת ניהול המלון שלהם מבית 'אופטימה'.

 

במהלך עבודתינו, זיהינו כי קיים צורך בפתרון אינטרקום עם חיבוריות טלפוניה בענן, על מנת לאפשר את פתיחת מחסום השער הפנימי לחניון, וגם בנושא זה פעלנו על מנת שכל העניינים יתוקתקו כמו שצריך ויאפשרו שגרה נעימה לצוות, לספקים וכמובן לאורחי המלון.

 

 

התממשקות תוכנתית בין מערכות טלפוניה למערכת ניהול המלון היא תנאי קריטי ביותר כדי לנהל עסק מסוג זה על הצד הטוב ביותר. נכנסנו לתמונה ודאגנו למעטפת פתרונות מקיפה, מדויקת ומתקדמת.

ברגר קינג | סניף מצפה רמון

הכל התחיל משיחת טלפון אחת, בה יועץ תקשורת מעולם ההסעדה שמלווה את רשת ברגר קינג, חיפש מענה איכותי ומלא ברמת הפרויקט לטובת השירותים הבאים: מעטפת תקשורת לקופות, יצירת תשתית תקשורת קווית, תקשורת אלחוטית, מערכות סאונד, חיישני מקררים ועד לשירותי מחשוב בסניף. 

מהרגע שקיבלנו את התוכניות האדריכליות לפרויקט, ערכנו איפיון מעמיק ומדויק בו הבנו מהם צרכי הלקוח, אפיינו את פתרונות הסאונד הנדרשים בתהליך שכזה, וכמו כן אפיינו את פתרון התקשורת הקווי והאלחוטי. 

 

פותרים תקלות תקשורת מרחוק, בדיוק כמו שהיינו פותרים מקרוב.

הפתרון שהתאמנו עבור סניף ברגר קינג מצפה רמון היה פתרון אשר מנוהל מקצה לקצה, כזה שניתן להגיע באמצעותו לכל רכיב בתקשורת מרחוק, באמצעות ליווי של מוקד השירות שלנו שזמין 24/7. הציוד שהתקנו מאפשר לנו לטפל בתקלה מרחוק, כאילו אנחנו ממש נמצאים בעסק עצמו, מה שמקצר משמעותית את זמני הטיפול.

מצפה רמון הרחוקה מציפה לא מעט אתגרים בכל הנוגע להתקנת פתרונות תקשורת. הגענו לשטח והתאמנו בדיוק רב מענה הכולל פתרונות תקשורת קווית ואלחוטית. לקוחותינו נהנים ממוקד טלפוני הזמין 24/7, ונותן מענה לכלל ציוד התקשורת המנוהל מקצה לקצה.

מוכנים לאינטרנט מהיר בעסק?

דילוג לתוכן