אינטרנט לעסקים

יציבות, שרידות ושירות

רשת אינטרנט חזקה, בטוחה ויציבה שתאפשר לכם להיות סמוכים ובטוחים שתחזיק מעמד לאורך זמן ותתפקד בכל רגע נתון, הודות למערך השירות השוטף שלנו. אנו מתחייבים לאפשר לכם להנות מעבודה רציפה עם אינטרנט שעובד בצורה מצוינת ובסטנדרטים הגבוהים ביותר כיום.

שירותי אינטרנט מנוהלים ומנוטרים

כחלק משירותי האינטרנט שלנו, תהנו ממוקד שירות אקטיבי המטפל בתקלות אינטרנט 24/7. עוד לפני שהבנתם שיש לכם תקלה, אנו מנטרים את תשתיות האינטרנט, רכיבי רשת פנימיים ועוד, כדי להבטיח ללקוחותינו רציפות עסקית ושקט נפשי.

גיבוי סלולארי LTE

כדי שהעבודה השוטפת שלכם לא תפגע ותוכל להתקיים ללא הפרעות וסיכונים, חשוב שיעמוד לרשותכם מערך המאפשר גיבוי סלולארי שימשיך לעבוד כרגיל גם במקרים של נפילת תשתית.

הרשת הארגונית שלכם מוגנת

אבטחת הרשת הכרחית וקריטית לכל ארגון וחובה לייצר עבורה מענה מתמיד. בכל מה שקשור לאבטחת מערכות המחשוב, דאגנו לצייד אתכם בטכנולוגיות הטובות ביותר המאפשרות בטחון ושקט לאורך זמן.

לשמוע מלקוחות שלנו

לה גופרה
איתי
סמנכ"ל תפעול
מהרגע שפגשתי את הצוות של אייפרקטיקום, הרגשתי שאני בידיים טובות. מרגע החתימה על ההסכם ועד ההתקנות, השירות, המענה הטכני לאחר מכן - קיבלתי מענה תמידי, בתור מנהל התפעול של הרשת אני צריך להיות בבקרה תמידית על התקשורת בכל סניף וסניף ועם אייפרקטיקום הניהול שלי מסודר ומאורגן לי בצורה הטובה ביותר.
Ellipse 8
גדי
בעלים
חברה של מקצוענים אחד אחת. שירות לקוחות שנותן פתרונות וגיבוי, והכי חשוב אתה מרגיש שהם מבינים את הצרכים שלך וחיים את עולם התוכן. רשת כמו ICELL עובדת בווליום גבוה ודורשני והידיעה ששירותי האינטרנט שלי עובדים חלק ואם יש תקלה יש לי עם מי לדבר זה ערך משמעותי בעבודה השוטפת.
Ellipse 8
ירדן
מנהלת מסעדה
אלופים ;) מאפיון הצרכים של אנשי המקצוע דרך אנשי השירות ועד ההנהלה הבכירה, הכל מתנהל בגובה עיניים, בחיוך ובתחושה של אכפתיות. הגענו כי שמענו שהם אימפריה בעולם המסעדנות ומהר מאוד הבנו למה.
Hummus_Elyhau_logo
גיא
מנהל תפעול
חשוב להבין שבעיית אינטנרט אומרת שיש לך שולחנות שרוצים לשלם באשראי וללכת ואין לך כרגע אפשרות להשלים עסקה, זה תוקע את כל ההתנהלות של הסניף. זה רגע מתוח שהתשובה היחידה שאתה רוצה לקבל זה "אין בעיה אנחנו על זה", החבר'ה של אייפרקטיקום נותנים לך את הנחת שיש מי שדואג לך. לעובדים אכפת ואם צריך תומר עושה גם סלטות באוויר כדי להחזיר אותנו לפעילות. נותנים בראש והתגובה הזאת מגיעה מכל הלב.
רולדין
איילת
סמנכל"ית מערכות מידע
החלפת ספקים היא החלטה קשה עבור רשת כמו רולדין בייחוד בתחום התקשורת הרגיש כל כך. החלק המשמעותי עבורי בהתקשרות עם Ipracticom זה הראש השקט. בסופו של דבר להיות מקצוען זה אומר שאתה מאפשר לרשת כמונו להתנהל בצורה שוטפת מבלי להרגיש אותך. זאת אומרת שהכל עובד חלק וכשיש בעיה היא נפתרת מהר ובשירות טוב. כל חלק בתהליך היה הרמוני, הכל התנהל במקצועיות והם מתנהלים כחברת שירות אמיתית, כזאת שהדרך איתה רק מתחילה בסוף ההתקנה, לא מסתיימת.

אתם בחברה טובה

הפרוייקטים שלנו בעסקים שלכם

אנו מלווים מאות סוגי עסקים ממגוון ענק של ענפים בתעשיה, כאשר כל עסק ועסק מקבל מאיתנו את היחס המיוחד ואת ההתאמה המושלמת לצרכים, לסוג הארגון, לגודל העסק ולדרישות המיוחדות לו. 

דוכני רשת רולדין, כל הארץ

כבכל שנה, קולקציית הסופגניות של רולדין מגיעה.

הרשת מקימה דוכני מכירה בקניונים ובמרכזים מסחריים בהם התקשורת לא תמיד יציבה, המיקום מאתגר מכיוון שיש עומס על אנטנות הסלולר ולכן יתכנו נפילות.

 

על מנת להקים את הדוכנים בהצלחה נדרשנו לחשוב על פתרון יצירתי - אינטרנט סלולרי שעובד ללא תשתיות קוויות לטובת מערכת הקופות, כך יכול דוכן לעבוד באופן רציף.

 

ראשית הרכבנו עבור הרשת קיט הכולל ראוטר סלולרי המכיל 2 סימים של 2 חברות תקשורת שונות, מתג מנוהל, יחידת נקודת גישה אלחוטית (AP-WiFi), יחידת אוורור קיט ע"י מאוורר.

כחלק מעולם האפייה שכולל בתוכו אבקות סוכר, שוקולדים ועוד מלא יאמי, היינו צריכים לחשוב על קופסה אטומה לכל הציוד שלא יתלכלך ויצרנו כניסות רשת מחוץ לקופסה לטובת חיבור מהיר ואפשרות לקפל את הדוכנים ולפתוח אותם בזמן מינימלי.

 

כל הציוד בקיט מנוהל ומנותר בצורה מלאה. בנוסף, תכנתנו סקריפט אוטומטי שיעביר את הקופות בין חברות הסלולר במידה ותהיה תקלה, כך שהדוכן לא ירגיש בכלל שיש לו נפילת רשת. נקודת הגישה שהותקנה עוצמתית ותאפשר להפעיל מספיק טאבלטים במקביל לטובת הקופות ללא שום בעיה. כל דוכן מתועד אצל צוות המוקד שלנו שזמין לתת שירות 24/7 במהירות שיא.

 

כבכל שנה, רשת רולדין מרחיבה את פעילותה לקראת חג החנוכה ואנחנו נכנסים לשיתוף פעולה ביצירת תקשורת רציפה לדוכני הסופגניות שיעבדו בצורה חלקה. כנסו לטעום!

ביץ' קלאב | חיפה, חוף דאדו

כל מה שצריך בשביל להשלים את החוויה הקולינרית על חוף הים היא תקשורת איכותית לקופה המשלבת בין תקשורת קווית ותקשורת WIFI וכמובן מערכות אודיו עמידות לתנאי הים.

את הפניה הראשונה מהלקוח קיבלנו בעניין של אספקת מענה עבור פתרונות תקשורת לקופות המסעדה. 

מרגע קבלת הפניה, כמובן שהצגנו ללקוח את מגוון פתרונות התקשורת הנכונות והמדויקות לצרכים שלו, ובנוסף ביצענו בדיקה מקיפה נוספת, בה סרקנו עבורו צרכים נוספים שיכולים לשדרג לו את העסק, מתוך עולמות התוכן שלנו. 

פתרון התקשורת עבור הקופות כלל התקנת תקשורת קווית המשולבת יחד עם תקשורת WIFI. השילוב בין השניים מאפשר לחברה להנות מהפתרונות המתקדמים ביותר עבורו, תוך התאמה מדויקת למידות המקום, התחשבות בדרישות מערכת הקופה והטמעה של המערכת מול חברת הקופות. 

מאחר ומסעדת הביץ' קלאב נירוונה ממוקמת על חוף הים, נדרש באופן טבעי, פתרון אודיו המתחשב בפנים המסעדה ומחוצה לה. הסברנו ללקוח את חשיבות בחירת פתרונות הסאונד המתאימים לתנאי אקלים מורכבים בעקבות הלחות והמליחות הגבוהה, וסיפקנו עבורו מערכת אודיו איכותית לפנים המסעדה של חברת MARTIN AUDIO מסדרת BLACKLINE הכוללת 8 רמקולים בתוספת סאב 15". 

עבור מרפסת המסעדה, הדורשת את הפתרון המורכב יותר, מאחר ונמצאת כ-50 מטר מקו המים על חוף הים בדרום חיפה, בחרנו בציוד סאונד עמיד ללחות ולמליחות גבוהה (כזה שמונע מצבי חלודה וקורוזיה) - רמקולים של חברת MARTIN AUDIO מסדרת CDD, מדגם  CDD6 בתצורת MARIN. כמו כן הותקן סאב  12" של חברת ONE SYSTEM האמריקאית ומערכת מגברים של מותג העל - LAB GRUPPEN מסדרת ה-E.

כל מה שצריך בשביל להשלים את החוויה הקולינרית על חוף הים היא תקשורת איכותית לקופה המשלבת בין תקשורת קווית ותקשורת WIFI וכמובן מערכות אודיו עמידות לתנאי הים.

ברגר קינג | סניף מצפה רמון

הכל התחיל משיחת טלפון אחת, בה יועץ תקשורת מעולם ההסעדה שמלווה את רשת ברגר קינג, חיפש מענה איכותי ומלא ברמת הפרויקט לטובת השירותים הבאים: מעטפת תקשורת לקופות, יצירת תשתית תקשורת קווית, תקשורת אלחוטית, מערכות סאונד, חיישני מקררים ועד לשירותי מחשוב בסניף. 

מהרגע שקיבלנו את התוכניות האדריכליות לפרויקט, ערכנו איפיון מעמיק ומדויק בו הבנו מהם צרכי הלקוח, אפיינו את פתרונות הסאונד הנדרשים בתהליך שכזה, וכמו כן אפיינו את פתרון התקשורת הקווי והאלחוטי. 

 

פותרים תקלות תקשורת מרחוק, בדיוק כמו שהיינו פותרים מקרוב.

הפתרון שהתאמנו עבור סניף ברגר קינג מצפה רמון היה פתרון אשר מנוהל מקצה לקצה, כזה שניתן להגיע באמצעותו לכל רכיב בתקשורת מרחוק, באמצעות ליווי של מוקד השירות שלנו שזמין 24/7. הציוד שהתקנו מאפשר לנו לטפל בתקלה מרחוק, כאילו אנחנו ממש נמצאים בעסק עצמו, מה שמקצר משמעותית את זמני הטיפול.

מצפה רמון הרחוקה מציפה לא מעט אתגרים בכל הנוגע להתקנת פתרונות תקשורת. הגענו לשטח והתאמנו בדיוק רב מענה הכולל פתרונות תקשורת קווית ואלחוטית. לקוחותינו נהנים ממוקד טלפוני הזמין 24/7, ונותן מענה לכלל ציוד התקשורת המנוהל מקצה לקצה.

מוכנים לאינטרנט מהיר בעסק?

דילוג לתוכן