שירות עצמי
אנו חיים בעידן שבו הלקוחות קצרים בזמנים, רוצים להיות יעילים עד כמה שניתן, ולשרת את עצמם ללא שיחה עם נציג. לנו יש את הכלים שיאפשרו ללקוחות שלכם לקבל סמסים בשלבים שונים בשיחה, כך שיוכלו לנווט את עצמם מקבלת מידע ועד לביצוע פעולות.
מסעדות
אנו חיים בעידן שבו הלקוחות קצרים בזמנים, רוצים להיות יעילים עד כמה שניתן, ולשרת את עצמם ללא שיחה עם נציג. לנו יש את הכלים שיאפשרו ללקוחות שלכם לקבל סמסים בשלבים שונים בשיחה, כך שיוכלו לנווט את עצמם מקבלת מידע ועד לביצוע פעולות.
בעל העסק או מנהל המחלקה מעוניין לדעת מה מצב השיחות שלו בהודעות נכנסות, מבלי להיות תלוי בבדיקת דוחות במרכזיה. למעשה, באמצעות השירות תוכלו לקבל דוח על לקוחות שנטשו באמצע התהליך, כך שתוכלו לחזור אליהם בקלות. ניתן לקבל דוחות שעתיים בסמס על כמות שיחות נכנסות, שיחות שנענו ושיחות ננטשות, למעקב צמוד על פעילות הטלפוניה בבית העסק.
על מנת לייעל את המענה הטלפוני, תוכלו מהיום ליזום הודעת טקסט שתיקבע מראש עבור הלקוח ולנתב אותו לשירות הדרוש, להפנות אותו להזמנה באתר או לעדכן אותו על דרכי ההגעה אליכם, יחד עם קישור ל-WAZE ועוד אפשרויות נוספות שתרצו להעביר אל הלקוח.
המערכת מאפשרת ליזום שיחת WHATSAPP עם הלקוח ועד ליצירת תסריט שיחה מותאם אישית לפי סוג פעילות העסק.
יכולת שליחה אוטומטית של הודעה בסיום שיחה עם לקוח לצורך ביצוע סקר / מילוי פרטי הזמנה או כל מידע רלוונטי אחר לקראת סיום השיחה.
אנו מלווים מאות סוגי עסקים ממגוון ענק של ענפים בתעשיה, כאשר כל עסק ועסק מקבל מאיתנו את היחס המיוחד ואת ההתאמה המושלמת לצרכים, לסוג הארגון, לגודל העסק ולדרישות המיוחדות לו.
סיפור האהבה עם רולדין נרקם כאשר עלה מצידם הצורך בהחלפה של מערכת הקופות בכלל סניפי הרשת.
כחלק מהתהליך, נדרשנו באופן מיידי למצוא פתרון תקשורת קווית ואלחוטית עם שרידות סלולרית ושירות זמין בכל שעות היממה.
מהרגע בו התחלנו לעבוד, גילינו שבסניפים מותקנת מערכת שלא מתאימה לצרכים העדכניים של הרשת. ביצענו תהליך איפיון מעמיק ומדויק ונמצאו התשובות והפתרונות.
ראשית החלטנו על מתן פתרון רישתי במחיר קבוע מול הרשת - מדובר בפתרון תקשורת המותאם לקופות בלבד ומכיל תקשורת קווית, אלחוטית וראוטר מגובה בתקשורת סלולארית, ככה שיוכלו להיות רגועים ששום דבר לא הולך להפתיע אותם בדרך.
ניתן פתרון נוסף פרטני לסניף - במקביל לפתרון הרשתי, הענקנו פתרון תקשורת רחב הכולל את רכיבי התקשורת בעסק, פתרון מרכזיה ו- WIFI עבור הלקוחות היושבים במסעדה וכמו כן, אפשרות להתחבר למצלמות באמצעות המערכות המתקדמות של IPRACTICOM.
מהרגע בו פנו אלינו מטעם קבוצת R2M בעלת מלון רוטשילד 48 כדי לקבל מענה איכותי עבור התממשקות בין מערכת טלפוניה בענן למערכת ניהול המלון שלהם מבית 'אופטימה'.
במהלך עבודתינו, זיהינו כי קיים צורך בפתרון אינטרקום עם חיבוריות טלפוניה בענן, על מנת לאפשר את פתיחת מחסום השער הפנימי לחניון, וגם בנושא זה פעלנו על מנת שכל העניינים יתוקתקו כמו שצריך ויאפשרו שגרה נעימה לצוות, לספקים וכמובן לאורחי המלון.
הכל התחיל משיחת טלפון אחת, בה יועץ תקשורת מעולם ההסעדה שמלווה את רשת ברגר קינג, חיפש מענה איכותי ומלא ברמת הפרויקט לטובת השירותים הבאים: מעטפת תקשורת לקופות, יצירת תשתית תקשורת קווית, תקשורת אלחוטית, מערכות סאונד, חיישני מקררים ועד לשירותי מחשוב בסניף.
מהרגע שקיבלנו את התוכניות האדריכליות לפרויקט, ערכנו איפיון מעמיק ומדויק בו הבנו מהם צרכי הלקוח, אפיינו את פתרונות הסאונד הנדרשים בתהליך שכזה, וכמו כן אפיינו את פתרון התקשורת הקווי והאלחוטי.
הפתרון שהתאמנו עבור סניף ברגר קינג מצפה רמון היה פתרון אשר מנוהל מקצה לקצה, כזה שניתן להגיע באמצעותו לכל רכיב בתקשורת מרחוק, באמצעות ליווי של מוקד השירות שלנו שזמין 24/7. הציוד שהתקנו מאפשר לנו לטפל בתקלה מרחוק, כאילו אנחנו ממש נמצאים בעסק עצמו, מה שמקצר משמעותית את זמני הטיפול.