שירות עצמי
אנו חיים בעידן שבו הלקוחות קצרים בזמנים, רוצים להיות יעילים עד כמה שניתן, ולשרת את עצמם ללא שיחה עם נציג. לנו יש את הכלים שיאפשרו ללקוחות שלכם לקבל סמסים בשלבים שונים בשיחה, כך שיוכלו לנווט את עצמם מקבלת מידע ועד לביצוע פעולות.
מסעדות
אנו חיים בעידן שבו הלקוחות קצרים בזמנים, רוצים להיות יעילים עד כמה שניתן, ולשרת את עצמם ללא שיחה עם נציג. לנו יש את הכלים שיאפשרו ללקוחות שלכם לקבל סמסים בשלבים שונים בשיחה, כך שיוכלו לנווט את עצמם מקבלת מידע ועד לביצוע פעולות.
בעל העסק או מנהל המחלקה מעוניין לדעת מה מצב השיחות שלו בהודעות נכנסות, מבלי להיות תלוי בבדיקת דוחות במרכזיה. למעשה, באמצעות השירות תוכלו לקבל דוח על לקוחות שנטשו באמצע התהליך, כך שתוכלו לחזור אליהם בקלות. ניתן לקבל דוחות שעתיים בסמס על כמות שיחות נכנסות, שיחות שנענו ושיחות ננטשות, למעקב צמוד על פעילות הטלפוניה בבית העסק.
על מנת לייעל את המענה הטלפוני, תוכלו מהיום ליזום הודעת טקסט שתיקבע מראש עבור הלקוח ולנתב אותו לשירות הדרוש, להפנות אותו להזמנה באתר או לעדכן אותו על דרכי ההגעה אליכם, יחד עם קישור ל-WAZE ועוד אפשרויות נוספות שתרצו להעביר אל הלקוח.
המערכת מאפשרת ליזום שיחת WHATSAPP עם הלקוח ועד ליצירת תסריט שיחה מותאם אישית לפי סוג פעילות העסק.
יכולת שליחה אוטומטית של הודעה בסיום שיחה עם לקוח לצורך ביצוע סקר / מילוי פרטי הזמנה או כל מידע רלוונטי אחר לקראת סיום השיחה.
אנו מלווים מאות סוגי עסקים ממגוון ענק של ענפים בתעשיה, כאשר כל עסק ועסק מקבל מאיתנו את היחס המיוחד ואת ההתאמה המושלמת לצרכים, לסוג הארגון, לגודל העסק ולדרישות המיוחדות לו.
כבכל שנה, קולקציית הסופגניות של רולדין מגיעה.
הרשת מקימה דוכני מכירה בקניונים ובמרכזים מסחריים בהם התקשורת לא תמיד יציבה, המיקום מאתגר מכיוון שיש עומס על אנטנות הסלולר ולכן יתכנו נפילות.
על מנת להקים את הדוכנים בהצלחה נדרשנו לחשוב על פתרון יצירתי - אינטרנט סלולרי שעובד ללא תשתיות קוויות לטובת מערכת הקופות, כך יכול דוכן לעבוד באופן רציף.
ראשית הרכבנו עבור הרשת קיט הכולל ראוטר סלולרי המכיל 2 סימים של 2 חברות תקשורת שונות, מתג מנוהל, יחידת נקודת גישה אלחוטית (AP-WiFi), יחידת אוורור קיט ע"י מאוורר.
כחלק מעולם האפייה שכולל בתוכו אבקות סוכר, שוקולדים ועוד מלא יאמי, היינו צריכים לחשוב על קופסה אטומה לכל הציוד שלא יתלכלך ויצרנו כניסות רשת מחוץ לקופסה לטובת חיבור מהיר ואפשרות לקפל את הדוכנים ולפתוח אותם בזמן מינימלי.
כל הציוד בקיט מנוהל ומנותר בצורה מלאה. בנוסף, תכנתנו סקריפט אוטומטי שיעביר את הקופות בין חברות הסלולר במידה ותהיה תקלה, כך שהדוכן לא ירגיש בכלל שיש לו נפילת רשת. נקודת הגישה שהותקנה עוצמתית ותאפשר להפעיל מספיק טאבלטים במקביל לטובת הקופות ללא שום בעיה. כל דוכן מתועד אצל צוות המוקד שלנו שזמין לתת שירות 24/7 במהירות שיא.
את הפניה הראשונה מהלקוח קיבלנו בעניין של אספקת מענה עבור פתרונות תקשורת לקופות המסעדה.
מרגע קבלת הפניה, כמובן שהצגנו ללקוח את מגוון פתרונות התקשורת הנכונות והמדויקות לצרכים שלו, ובנוסף ביצענו בדיקה מקיפה נוספת, בה סרקנו עבורו צרכים נוספים שיכולים לשדרג לו את העסק, מתוך עולמות התוכן שלנו.
פתרון התקשורת עבור הקופות כלל התקנת תקשורת קווית המשולבת יחד עם תקשורת WIFI. השילוב בין השניים מאפשר לחברה להנות מהפתרונות המתקדמים ביותר עבורו, תוך התאמה מדויקת למידות המקום, התחשבות בדרישות מערכת הקופה והטמעה של המערכת מול חברת הקופות.
מאחר ומסעדת הביץ' קלאב נירוונה ממוקמת על חוף הים, נדרש באופן טבעי, פתרון אודיו המתחשב בפנים המסעדה ומחוצה לה. הסברנו ללקוח את חשיבות בחירת פתרונות הסאונד המתאימים לתנאי אקלים מורכבים בעקבות הלחות והמליחות הגבוהה, וסיפקנו עבורו מערכת אודיו איכותית לפנים המסעדה של חברת MARTIN AUDIO מסדרת BLACKLINE הכוללת 8 רמקולים בתוספת סאב 15".
עבור מרפסת המסעדה, הדורשת את הפתרון המורכב יותר, מאחר ונמצאת כ-50 מטר מקו המים על חוף הים בדרום חיפה, בחרנו בציוד סאונד עמיד ללחות ולמליחות גבוהה (כזה שמונע מצבי חלודה וקורוזיה) - רמקולים של חברת MARTIN AUDIO מסדרת CDD, מדגם CDD6 בתצורת MARIN. כמו כן הותקן סאב 12" של חברת ONE SYSTEM האמריקאית ומערכת מגברים של מותג העל - LAB GRUPPEN מסדרת ה-E.
הכל התחיל משיחת טלפון אחת, בה יועץ תקשורת מעולם ההסעדה שמלווה את רשת ברגר קינג, חיפש מענה איכותי ומלא ברמת הפרויקט לטובת השירותים הבאים: מעטפת תקשורת לקופות, יצירת תשתית תקשורת קווית, תקשורת אלחוטית, מערכות סאונד, חיישני מקררים ועד לשירותי מחשוב בסניף.
מהרגע שקיבלנו את התוכניות האדריכליות לפרויקט, ערכנו איפיון מעמיק ומדויק בו הבנו מהם צרכי הלקוח, אפיינו את פתרונות הסאונד הנדרשים בתהליך שכזה, וכמו כן אפיינו את פתרון התקשורת הקווי והאלחוטי.
הפתרון שהתאמנו עבור סניף ברגר קינג מצפה רמון היה פתרון אשר מנוהל מקצה לקצה, כזה שניתן להגיע באמצעותו לכל רכיב בתקשורת מרחוק, באמצעות ליווי של מוקד השירות שלנו שזמין 24/7. הציוד שהתקנו מאפשר לנו לטפל בתקלה מרחוק, כאילו אנחנו ממש נמצאים בעסק עצמו, מה שמקצר משמעותית את זמני הטיפול.