מסעדות
סניפים
סיפור האהבה עם רולדין נרקם כאשר עלה מצידם הצורך בהחלפה של מערכת הקופות בכלל סניפי הרשת.
כחלק מהתהליך, נדרשנו באופן מיידי למצוא פתרון תקשורת קווית ואלחוטית עם שרידות סלולרית ושירות זמין בכל שעות היממה.
מהרגע בו התחלנו לעבוד, גילינו שבסניפים מותקנת מערכת שלא מתאימה לצרכים העדכניים של הרשת. ביצענו תהליך איפיון מעמיק ומדויק ונמצאו התשובות והפתרונות.
ראשית החלטנו על מתן פתרון רישתי במחיר קבוע מול הרשת – מדובר בפתרון תקשורת המותאם לקופות בלבד ומכיל תקשורת קווית, אלחוטית וראוטר מגובה בתקשורת סלולארית, ככה שיוכלו להיות רגועים ששום דבר לא הולך להפתיע אותם בדרך.
ניתן פתרון נוסף פרטני לסניף – במקביל לפתרון הרשתי, הענקנו פתרון תקשורת רחב הכולל את רכיבי התקשורת בעסק, פתרון מרכזיה ו- WIFI עבור הלקוחות היושבים במסעדה וכמו כן, אפשרות להתחבר למצלמות באמצעות המערכות המתקדמות של IPRACTICOM.
פתרונות התקשורת מקצה לקצה מאפשרים למנהלי הסניפים להשתחרר מהתנהלות מעייפת מול מספר ספקים ובזבוז זמן בשיחות טלפון אינסופיות, כאשר מעכשיו יוכלו להתנהל בשיחת טלפון אחת למוקד IPRACTICOM בו הם מקבלים מענה מלא לכל הקשור בתקלות תקשורת בקופות.
אותם הזכיינים שבחרו להגדיל את סל השירותים, ביניהם תקשורת נוספת למצלמות ולקוחות ופתרון מרכזיה מלא, נהנים ממערכת בניהול מלא ובשירות 24/7 על כלל מערכות התקשורת בעסק, מה שמאפשר להם התנהלות נוחה ומסודרת מול ספק אחד, בזמינות ולטובת שרידות של כלל המערכות.
ההצלחה שלנו היא עצם היכולת לאפשר ללקוח להרוויח יותר באמצעות הכלים ופתרונות התקשורת המתקדמים ביותר כיום, לקבל שירות ומענה מקצועי מסביב לשעון ותוך מינימום התעסקות בכל מה שלא קשור באופן ישיר לעבודה שלהם.
Case Study
בכל חודש אנחנו מפרסמים כתבות ועסקים שונים