צרו איתי קשר
צרו איתי קשר
נשמח לענות על כל שאלה
מקמו את כפתור חייגן Click&Call) Callback) באתר שלכם, אפשרו לגולשים להשאיר
כשהלקוחות הפוטנציאליים שלכם גולשים באתר שלכם הם רוצים התייחסות מהירה, כלומר מיידית, לכל שאלה.
אז לבקש מהם למלא טופס "צור קשר" ולחכות לתשובה, זה לשלוח אותם ישר..למתחרים שלכם.
אז מה עושים? מציגים באתר את כפתור Click&Call) Call Back) שמאפשר לגולשים להשאיר לכם את מספר הטלפון שלהם, ולקבל תוך דקות שיחה חוזרת מנציג השירות או איש המכירות הראשון שהתפנה.
.
שירות שיחה בקליק – לקבל פניות בקליק
שירות שיחה בקליק,(Callback telecommunications), מקל על הגולשים באתר שלכם ליצור איתכם קשר ומבטיח להם מענה מהיר, אישי ומידי.
ומה אתם מרוויחים?
איך זה עובד
איך זה עובד
כמה יעיל, ככה משתלם
חודש ראשון חינם – ללא שום התחייבות
ללא עלות רכישה – שלמו רק עבור השימוש
ללא עלות התקנה – השירות פועל בענן ואינו מצריך התקנה פיזית
ללא התחייבות וללא קנסות – תוכלו להתנתק מתי שתרצו
שירות שיחה בקליק מתאים במיוחד
לאתרי ecommerce – מכירות אינטרנט
לעסק שרוצה לסגור יותר עסקאות
לעסק שבנוי על לקוחות חדשים ומנויים מתחדשים
לעסק שנמצא בשוק תחרותי שבו גורם הזמן לסגירת עסקה הוא קריטי
לעסק שרוצה לשדרג בצורה משמעותית את השירות ללקוחות בלי מאמץ מיוחד
אתם שואלים, אנחנו עונים
Callback - כיצד פועל שירות שיחה בקליק (Click&Call)?
לאחר שהלקוח מזין את מספר הטלפון ולוחץ שלח, המערכת שולחת SMS לאישור ומחייגת לאיתור נציג לפי ההגדרות שבוצעו, עם איתור הנציג המערכת מקשרת אותו אל הלקוח.
איך מטמיעים את הקוד באתר?
אנו נשמח לעזור לכם לבצע זאת, אנא פנו למוקד השירות לתמיכה
אנו מעדיפים את הצור קשר/צ'אט וירטואלי
במידה ותרצו כלי שיעזור לכם לחזור ללידים חמים אש, דברו איתנו.
ואם יש לי בעסק כמה מחלקות?
ניתן להגדיר בכפתור נושא פנייה כגון סניפים או מחלקות בחברה והכפתור יחייג אל היעד הנכון.
האתר שלי כחול, אפשר לעשות כפתור כחול?
ניתן לעצב את הכפתור בצבעים, טקסטים ואייקונים לבחירתכם
האם יש התחייבות מסויימת?
אין שום התחייבות לשירות ניתן לנתק את השירות בכל שלב.
אני לא רוצה שהכפתור יחייג אליי ב-1 בלילה
בכפתור ניתן להגדיר שעות פעילות לחיוג, מחוץ לשעות הפעילות הלקוח מקבל הודעה שמעדכנת אותו שיחזרו אליו מיד עם חידוש שעות הפעילות
מה מספרים הלקוחות שלנו
חזרו מהר לכל לקוח ותרוויחו לקוח חוזר!