צרו איתי קשר
צרו איתי קשר
נשמח לענות על כל שאלה
שירות שיחה חוזרת נותן את המענה המושלם ללקוחות שהתקשרו ולא נענו…
כבעלי עסק אתם תמיד משתדלים לענות על הציפיות של כל הלקוחות.
אבל כשאתם לא עונים על כל הפניות.. אתם פשוט מפסידים לקוחות.
זה קורה בדרך כלל כשאתם:
– עסוקים ואין מי שיענה
– בשיחה אחרת והלקוח המתין עד שהתייאש ונטש
– חוזרים ללקוח אחרי יומיים וזה כבר לא רלוונטי
– חוזרים ללקוח אבל הוא לא זמין ושכחתם לנסות שוב
– בכלל לא יודעים שלקוחות היו ונטשו
.
שיחה חוזרת – פשוט לא לפספס או לשכוח אף לקוח!
שירות שיחה חוזרת, Back-Up Call, מאפשר להשמיע ללקוח שממתין על הקו, אחרי פרק זמן שתקבעו מראש,הודעה שמזמינה אותו לנתק ולקבל תוך זמן קצר – שיחה חוזרת מנציג החברה הראשון שיתפנה. כך הלקוח חוסך זמן המתנה ונהנה מחוויית שירות משופרת ומפתרונות תקשורת חדשניים.
המערכת משפרת בצורה משמעותית את היכולת שלכם לשלוט, לבקר ולנהל את מערך השיחות הנכנסות ביעילות ובקלות שהייתה שמורה עד היום רק לארגונים גדולים:
זכרו, לקוח שלא חוזרים אליו.. פשוט לא חוזר!
איך זה עובד
איך זה עובד
כמה יעיל, ככה משתלם
חודש ראשון חינם – ללא שום התחייבות
ללא עלות רכישה – שלמו רק עבור השימוש
ללא עלות התקנה – השירות פועל בענן ואינו מצריך התקנה פיזית
ללא התחייבות וללא קנסות – תוכלו להתנתק מתי שתרצו
לעסק שרוצה לקבל מידע אמיתי על כל השיחות שהגיעו לבית העסק ולא נענו
לעסק שבנוי על לקוחות חדשים ומנויים מתחדשים
לעסק שרוצה לשדרג בצורה משמעותית את השירות ללקוחות בלי מאמץ מיוחד
למסעדות, בתי ספא, חנויות סלולר, חנויות פרחים, מוסכים
אתם שואלים, אנחנו עונים
כיצד פועל שירות שיחה חוזרת (Backup Call)
המערכת עונה ללקוחות בכל מצב שאתם לא מצליחים, מאפשרת ללקוח לבחור בין שיחה חוזרת להמשך המתנה ולאחר מכן מתקשרת לבית העסק לפי כללים שהוגדרו לאיתור נציג עד לחיבורו ללקוח. ניתן לבצע מגוון הגדרות להתאמת המערכת לעסק שלכם.
כמה שיחות יכולות להיכנס במקביל?
אין הגבלה לכמות שיחות נכנסות
אנו מעדיפים מענה אנושי?
מענה אנושי פשוט לא נותן מענה מקיף מספיק. לקחת הודעה זה נחמד, כל הרעיון הוא לחזור ללקוח ובזמן. במידה ואתם מעוניינים לחזור לכל לקוח ולנצל כל הזדמנות מכירה המערכת שלנו תספק לכם מענה טוב בהרבה מכיוון והיא סוגרת את כל תהליך החל משלב המענה ללקוח ועד לסגירת התהליך עם חזרת הנציג וטיפולו בלקוח. נסו אותנו ותראו
איך בדיוק עובד החייגן? איך הוא יודע שיש נציג פנוי?
מחייג לבית העסק (דגימה) לבדיקה האם נציג פנוי. נציג עונה? מחייג ללקוחות מיד. לא עונה? המערכת ממתינה לנסיון הבא.
האם יש צורך בהתקנה של המערכת?
אין צורך בהתקנה פיזית של המערכת, היא פועלת בענן. מחברים את המערכת ע"י עקוב אחרי פשוט במרכזיה או בקו הטלפון. פתרון זה מקנה גם שרידות במידה ואין חשמל או טלפון בבית העסק, ניתן להעביר את כל השיחות למערכת ולא מאבדים אף שיחה.
מה קורה אם אין תשובה או הקו תפוס?
בשני המצבים הללו הלקוח יועבר אל המערכת אשר תעדכן אותו שנציגי בית העסק מטפלים בפניות קודמות ותאפשר לו להזמין שיחה חוזרת או להמשיך להמתין
האם יש התחייבות לשירות?
אין שום התחייבות לשירות ניתן לנתק את השירות בכל שלב.
האם ניתן לראות את כל הנתונים On Line?
אנו מספקים ללקוחותינו ממשק אינטרנט פשוט לשימוש לצפייה בנתוני המערכת ולהורדה של דוחות.
מה קורה אם הלקוח לא עונה?
ניתן להגדיר במערכת מספר נסיונות חיוג לכל לקוח, בין כל נסיון חיוג נשלחת ללקוח הודעת SMS מותאמת אישית שידע שעוד נחזור אליו.
לקוחות ממליצים
אנו מעניקים לך כלי מתקדם וייחודי, באמצעותו הגולש באתר יכול ליצור קשר מידי עם בית העסק. אם הגולש לא נענה מידית לא איבדת אותו.
אנו מעניקים לך כלי מתקדם וייחודי, באמצעותו הגולש באתר יכול ליצור קשר מידי עם בית העסק. אם הגולש לא נענה מידית לא איבדת אותו.
חזרו ישר לכל לקוח ותרוויחו לקוח חוזר!