בלוג - אייפרקטיקום פתרונות תקשורת

5 היתרונות הבולטים ביותר בטכנולוגיית הענן

בלוג | אין תגובות

הענן הוא מושג שמשמעותו חיבור ברשת לשרת מרוחק המכיל נתוני מחשב שונים. הוא מאפשר למעשה, גם חיבור למידע, המאוחסן בו באמצעות הרשת, בין נותני שירות לספקי שירות. שרתים ומרכזי מחשבים קולטים בתוכם מידע ממוחשב ומופעלים על ידי יחידות קצה מרוחקות. משתמשי קצה שוכרים שרות מספקים אשר הם אלה המנהלים את מערכות המחשוב הנ"ל באמצעות תשתיות מתאימות שפיתחו ובכך נחסכת ממשתמשי הקצה ההשקעה שבניהול מערכות אלה. הם מקושרים למידע מרחוק ללא השקעת אנרגיה בניהולו הממוחשב ונהנים רק מהשימוש בו. בשירותי הענן המגוונים נהנים הן אנשים פרטיים והן אנשים בעלי עסק ועובדי מוסדות שונים.   יתרונות הענן   לטכנולוגית הענן יתרונות רבים ההופכים אותה לפתרון מועדף על ידי עסקים מכל התחומים. בין אם זה לגיבוי מסמכים, קבצים, תוכנות או אפילו גיבוי ואחסון של אתרים שונים. לפניכם פירוט של היתרונות המשמעותיים ביותר של טכנולוגית הענן.   חסכון במשאבים כספיים ומשאבים אנרגטיים – ברכישת ציוד ותוכנות, בניהול מערכות המחשוב ופיתוח יישומים, בגמישות מבחינת השכרת כוח מחשוב גבוה כך שבזמנים שקטים ניתן לחסוך בהוצאות ובאפשרות השימוש גם כאדם פרטי וגם כחברה גדולה. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת כל זאת וכולם יוצאים מורווחים – הן משתמשי הקצה והן הספקים.   גיבוי בענן לעסקים – גיבוי בענן לעסקים הינו בעצם העברת המידע הממוחשב ממשתמש הקצה העסקי אל הספק החיצוני, הבעל מערכות מחשוב מרוחקות, ומאוחסן שם כגיבוי למידע הקיים בעסק וכן לשימוש בכל עת ושחזור במידת הצורך. השימוש בענן כגיבוי לכל המידע הממוחשב של העסק, מאפשר סנכרון ושיתוף המידע בין האנשים שבתוך העסק ומחוצה לו. גיבוי בענן לעסקים מאפשר לכם לשמור על המידע שלכם זמין, מידי ומאובטח בכל רגע נתון.   מרכזיה וירטואלית – זוהי מרכזיה הנמצאת בשרת המרוחק, על כל מרכיביה ושירותיה. היתרונות במרכזיה וירטואלית הם בכך שאין צורך להשקיע בהקמת תשתית יקרה ובהפניית מקום נרחב עבורה. כמו כן אין צורך להשקיע ברכישת ציוד מחשוב ולתחזק אותו, ו.. נהנים מראש שקט מדאגות לגבי נפילת שרת.   מספר טלפון וירטואלי – זהו מספר טלפון המקושר לשרת שבענן ובאמצעות קישור זה ניתן לקבל ולערוך את המידע הרב המגיע מן השיחות עבור מספר זה. ניתוח המידע הנ"ל חשוב ביותר לעסקים המעוניינים לדייק את כמות וכיוון האנרגיה המושקעת. ניתוח נתונים המשויך למספר וירטואלי המתקבל באמצעות הענן מאפשר תמונה אמיתית ועכשווית ומתן מענה מדויק ונכון.   אפשרות לפתרון בהתאמה מלאה – הטכנולוגיה מותאמת נקודתית לצרכיו של המשתמש, כך שכל משתמש קצה נהנה ממענה המספק פתרון נוח ויעיל יותר, המשפר משמעותית את התנהלותו.   ניתן להבין שזו הדרך הנוחה, היעילה והזולה לסיוע בקיום עסק מצליח, בעל שירות טוב ויעיל. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת, כדוגמת הענן, מתאפשרת תקשורת מיטבית עם לקוחות, יחד עם חיסכון בהוצאות, וזהו הבסיס להצלחתו של עסק.

קראו עוד

החשיבות למענה אנושי לעסקים באתרי סחר ובחנויות וירטואליות

בלוג | אין תגובות

עולם הטכנולוגיה מתפתח בקצב מסחרר ושירותים בנאליים שנראו לנו כמובנים מאליהם כגון מענה אנושי ושירות לקוחות נכחדים אט אט. תחום האוטומציה משתלט באופן אבסולוטי, יכולתן של המכונות לקלוט את בקשתנו ולספק את המידע הרלוונטי מתפתח בכל רגע נתון והזמינות היא בלתי פוסקת.

קראו עוד

חסימת שיחות

בלוג | אין תגובות

לשם מה צריך את זה? בעלי עסקים רבים נעזרים כחלק בלתי נפרד מהתנהלותם היום יומית במרכזיה, אליה מגיעות שיחות רבות במהלך היום וגם ממנה יוצאות שיחות ללקוחות, לספקי שירות ולגורמים נוספים.

קראו עוד
מוקד טלפוני

מוקד טלפוני

בלוג | אין תגובות

הקמת מוקד טלפוני לעסק לא משנה אילו שירותים מציע העסק שלכם או מוצרים, אם מוקד טלפוני הוא חלק בלתי נפרד מהעסק שלכם, חשוב שתקימו אותו בצורה הנכונה כדי שישרת אתכם נאמנה.

קראו עוד
הקלטת שיחות טלפון

הקלטת שיחות טלפון

בלוג | אין תגובות

למי מיועד השירות מוקדים טלפונים של חברות שונות ובתי עסק המקבלים שיחות רבות מלקוחות במהלך היום נעזרים בפתרונות תקשורת מסוגים שונים המסייעים להם להתנהל בצורה חכמה ויעילה יותר.

קראו עוד
מענה קולי

מענה קולי

בלוג | אין תגובות

מענה קולי זה מהשירותים הטכנולוגיים והמתקדמים מבית חברת iPracticom המספקת פתרונות תקשורת חדשניים המשרתים את העסק שלך ונותנים לו מעטפת של 360 מעלות בכל הקשור לטלפוניה, חייגן אוטומטי וכו'.

קראו עוד
שיחות חינם

שיחות חינם

בלוג | אין תגובות

בעולם העסקי היום, הקרב על הלקוחות רק הולך וגובר משנה לשנה. התחרות גדלה, המבחר גדל ויחד עם ההתפתחות הטכנולוגית הענפה ישנם יותר בעלי עסקים המחפשים לעצמם פתרונות תקשורת מובלים ונישה מסוימת בה יוכלו לבלוט ויתרונות בהם יוכלו להשתמש, הן על מנת למשוך לקוחות חדשים, והן על מנת לשמר לקוחות קיימים.

קראו עוד
חייגן אוטומטי

חייגן אוטומטי

בלוג | אין תגובות

חייגן אוטומטי הוא דוגמה למגוון כלים דיגיטליים חדשים, המגיעים אלינו בקצב מסחרר. אימיילים, הודעות דרך הרשת החברתית, השארת הודעה בדף יצירת קשר באתר, צ'אט וירטואלי ועוד דרכים חדשות ויצירתיות להגיע לקהל הלקוחות, צצות כל הזמן, אך נדמה שדווקא את הכלי הראשוני והיעיל מכולם שכחנו: הטלפון.

קראו עוד
נציג וירטואלי לבעלי אתרים

נציג וירטואלי לבעלי אתרים

כללי | אין תגובות

קשה לפספס את השירות הייחודי הזה, ובעלי עסקים רבים שיש ברשותם אתר מציעים אותו ללקוחותיהם צ'אט וירטואלי לאתר הינו שירות ייחודי המוצע לכם על ידי אייפרקטיקום, שירות מהתאים לעסק בכל תחום וגם בכל סדר גודל. זהו תוסף דיגיטלי חשוב ומתוחכם מאד לאתר, המייעל את תהליך העבודה ובעיקר מספק ללקוח מענה מהיר, מבלי שיצטרך להמתין לו זמן רב.

קראו עוד