בלוג - אייפרקטיקום פתרונות תקשורת

חשיבותו של קידום ברשתות חברתיות עבור התקשורת השוטפת עם הלקוחות שלכם

בלוג | אין תגובות

כאשר מדברים על תקשורת עם לקוחות עסקיים, ישנן אמנם מספר אסכולות לנושא זה, המלוות כל ענף בתעשייה באופן שונה, כאשר על דבר אחד אין ויכוח והוא שהשקעה של תקציב עבור קידום ברשתות חברתיות נושא פירות באופן מובהק בכמה מישורים. הרעיון הוא שכל אסטרטגיית פרסום ושיווק דיגיטלית, מלבד העלאה של רמת המכירות בארגון, נושאת בתוכה גם מטרת משנה ארוכת טווח ומצטברת והיא חיזוק הקשר הפשוט בין הצרכן לנותן השירות. כיצד קידום ברשתות החברתיות השונות תורם לתקשורת בין העסק ללקוחות?   על אף שיש רבים הטוענים כי היא כבר לא מה שהייתה פעם, פייסבוק עדיין חיה ונושמת ומהווה – ללא ספק – את הרשת החברתית החזקה ביותר כיום בכל הנוגע לתקשורת עם לקוחות. האינסטגרם נושפת בעורפה אמנם בהיבט המסחרי וצוברת תאוצה, אך האופי של פייסבוק והמבנה שלה תורם משמעותית יותר לחיזוק ושימור לקוחות מאשר אינסטגרם, ומכאן ההבנה כי קידום בפייסבוק שנעשה בצורה איכותית, יוביל לתוצאות משביעות רצון הן בהיבט המכירתי והן בהיבט ה"חברתי". הכוונה היא לכך שהרשמה לדף הפייסבוק של עמוד מסוים, לדוגמה, מאפשרת לא רק צריכה שוטפת של מידע שיווקי אלא מהווה פוטנציאל אדיר לשימור הכוח הקיים של הלקוחות וכמובן גם הרחבת המעגל, כאשר הליבה של כל העניין נעוצה בתוכן. באיזה אופן חשוב להשקיע בדף פייסבוק עסקי?   מעניין לדעת כי קידום ברשתות חברתיות כבר מזמן אינו מכוון רק לקהלים צעירים והמוכוונות כיום היא למגוון פלחים באוכלוסייה. אין ספק כי בבואכם להשקיע בקידום דרך פייסבוק בפרט ובקידום אורגני לגוגל בכלל, חשוב לנסות ולקלוע לקהל היעד, לבצע מחקר מילות מפתח ולבנות את התוכן בהתאם לכך. עם זאת חשוב לזכור עד כמה המאפיינים של הגולשים הנחשפים באמצעות רשת חברתית אל העסק שלכם, עשויים להיות שונים מאלו הנחשפים אליה באופן הפיזי – אנשים עם מוגבלות, אנשים מבוגרים, לקוחות המתגוררים במקום רחוק מהעסק ועוד רבים אחרים אשר חשוב לייצר בעבורם תוכן מעניין שיוביל אותם אל האתר העסקי, יגרום להם לשהות בו די זמן ובסופו של דבר יניע אותם לפעולה ויעודד אותם לצרוך את השירות שהעסק מציע. מייצרים תקשורת שוטפת, ישירה ובלתי אמצעית עם הלקוחות   כאשר עסק מביע נכונות לשמוע את הלקוחות שלו גם במרחב הווירטואלי, הלקוח הפוטנציאלי ישתמש בבמה הזו. לעיתים לחיוב, לעיתים לתלונה אבל העיקר הוא שהתחושה שתינתן היא שהעסק מעוניין ורוצה בתקשורת בלתי אמצעית, גם כשמדובר בפלטפורמה כמו רשת חברתית. הרצון של הלקוחות להביע את עצמם באה לידי ביטוי דרך פייסבוק באופן מושלם, דרך תגובות לפוסטים, שאילת שאלות ועוד שלל דרכים שבהם העסק יכול לאפשר לגולשים לתקשר עמו על בסיס קבוע. חשוב למצוא את הדרך החכמה והמתאימה ביותר לאפיין את דף הפייסבוק העסקי, אם כן, בכדי לייצר מקסימום של יעילות ופתיחות כלפי הלקוחות, ותיקים וחדשים כאחד.

קראו עוד

5 היתרונות הבולטים ביותר בטכנולוגיית הענן

בלוג | אין תגובות

הענן הוא מושג שמשמעותו חיבור ברשת לשרת מרוחק המכיל נתוני מחשב שונים. הוא מאפשר למעשה, גם חיבור למידע, המאוחסן בו באמצעות הרשת, בין נותני שירות לספקי שירות. שרתים ומרכזי מחשבים קולטים בתוכם מידע ממוחשב ומופעלים על ידי יחידות קצה מרוחקות. משתמשי קצה שוכרים שרות מספקים אשר הם אלה המנהלים את מערכות המחשוב הנ"ל באמצעות תשתיות מתאימות שפיתחו ובכך נחסכת ממשתמשי הקצה ההשקעה שבניהול מערכות אלה. הם מקושרים למידע מרחוק ללא השקעת אנרגיה בניהולו הממוחשב ונהנים רק מהשימוש בו. בשירותי הענן המגוונים נהנים הן אנשים פרטיים והן אנשים בעלי עסק ועובדי מוסדות שונים.   יתרונות הענן   לטכנולוגית הענן יתרונות רבים ההופכים אותה לפתרון מועדף על ידי עסקים מכל התחומים. בין אם זה לגיבוי מסמכים, קבצים, תוכנות או אפילו גיבוי ואחסון של אתרים שונים. לפניכם פירוט של היתרונות המשמעותיים ביותר של טכנולוגית הענן.   חסכון במשאבים כספיים ומשאבים אנרגטיים – ברכישת ציוד ותוכנות, בניהול מערכות המחשוב ופיתוח יישומים, בגמישות מבחינת השכרת כוח מחשוב גבוה כך שבזמנים שקטים ניתן לחסוך בהוצאות ובאפשרות השימוש גם כאדם פרטי וגם כחברה גדולה. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת כל זאת וכולם יוצאים מורווחים – הן משתמשי הקצה והן הספקים.   גיבוי בענן לעסקים – גיבוי בענן לעסקים הינו בעצם העברת המידע הממוחשב ממשתמש הקצה העסקי אל הספק החיצוני, הבעל מערכות מחשוב מרוחקות, ומאוחסן שם כגיבוי למידע הקיים בעסק וכן לשימוש בכל עת ושחזור במידת הצורך. השימוש בענן כגיבוי לכל המידע הממוחשב של העסק, מאפשר סנכרון ושיתוף המידע בין האנשים שבתוך העסק ומחוצה לו. גיבוי בענן לעסקים מאפשר לכם לשמור על המידע שלכם זמין, מידי ומאובטח בכל רגע נתון.   מרכזיה וירטואלית – זוהי מרכזיה הנמצאת בשרת המרוחק, על כל מרכיביה ושירותיה. היתרונות במרכזיה וירטואלית הם בכך שאין צורך להשקיע בהקמת תשתית יקרה ובהפניית מקום נרחב עבורה. כמו כן אין צורך להשקיע ברכישת ציוד מחשוב ולתחזק אותו, ו.. נהנים מראש שקט מדאגות לגבי נפילת שרת.   מספר טלפון וירטואלי – זהו מספר טלפון המקושר לשרת שבענן ובאמצעות קישור זה ניתן לקבל ולערוך את המידע הרב המגיע מן השיחות עבור מספר זה. ניתוח המידע הנ"ל חשוב ביותר לעסקים המעוניינים לדייק את כמות וכיוון האנרגיה המושקעת. ניתוח נתונים המשויך למספר וירטואלי המתקבל באמצעות הענן מאפשר תמונה אמיתית ועכשווית ומתן מענה מדויק ונכון.   אפשרות לפתרון בהתאמה מלאה – הטכנולוגיה מותאמת נקודתית לצרכיו של המשתמש, כך שכל משתמש קצה נהנה ממענה המספק פתרון נוח ויעיל יותר, המשפר משמעותית את התנהלותו.   ניתן להבין שזו הדרך הנוחה, היעילה והזולה לסיוע בקיום עסק מצליח, בעל שירות טוב ויעיל. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת, כדוגמת הענן, מתאפשרת תקשורת מיטבית עם לקוחות, יחד עם חיסכון בהוצאות, וזהו הבסיס להצלחתו של עסק.

קראו עוד

החשיבות למענה אנושי לעסקים באתרי סחר ובחנויות וירטואליות

בלוג | אין תגובות

עולם הטכנולוגיה מתפתח בקצב מסחרר ושירותים בנאליים שנראו לנו כמובנים מאליהם כגון מענה אנושי ושירות לקוחות נכחדים אט אט. תחום האוטומציה משתלט באופן אבסולוטי, יכולתן של המכונות לקלוט את בקשתנו ולספק את המידע הרלוונטי מתפתח בכל רגע נתון והזמינות היא בלתי פוסקת.

קראו עוד

חסימת שיחות

בלוג | אין תגובות

לשם מה צריך את זה? בעלי עסקים רבים נעזרים כחלק בלתי נפרד מהתנהלותם היום יומית במרכזיה, אליה מגיעות שיחות רבות במהלך היום וגם ממנה יוצאות שיחות ללקוחות, לספקי שירות ולגורמים נוספים.

קראו עוד
מוקד טלפוני

מוקד טלפוני

בלוג | אין תגובות

הקמת מוקד טלפוני לעסק לא משנה אילו שירותים מציע העסק שלכם או מוצרים, אם מוקד טלפוני הוא חלק בלתי נפרד מהעסק שלכם, חשוב שתקימו אותו בצורה הנכונה כדי שישרת אתכם נאמנה.

קראו עוד
הקלטת שיחות טלפון

הקלטת שיחות טלפון

בלוג | אין תגובות

למי מיועד השירות מוקדים טלפונים של חברות שונות ובתי עסק המקבלים שיחות רבות מלקוחות במהלך היום נעזרים בפתרונות תקשורת מסוגים שונים המסייעים להם להתנהל בצורה חכמה ויעילה יותר.

קראו עוד
מענה קולי

מענה קולי

בלוג | אין תגובות

מענה קולי זה מהשירותים הטכנולוגיים והמתקדמים מבית חברת iPracticom המספקת פתרונות תקשורת חדשניים המשרתים את העסק שלך ונותנים לו מעטפת של 360 מעלות בכל הקשור לטלפוניה, חייגן אוטומטי וכו'.

קראו עוד
שיחות חינם

שיחות חינם

בלוג | אין תגובות

בעולם העסקי היום, הקרב על הלקוחות רק הולך וגובר משנה לשנה. התחרות גדלה, המבחר גדל ויחד עם ההתפתחות הטכנולוגית הענפה ישנם יותר בעלי עסקים המחפשים לעצמם פתרונות תקשורת מובלים ונישה מסוימת בה יוכלו לבלוט ויתרונות בהם יוכלו להשתמש, הן על מנת למשוך לקוחות חדשים, והן על מנת לשמר לקוחות קיימים.

קראו עוד
חייגן אוטומטי

חייגן אוטומטי

בלוג | אין תגובות

חייגן אוטומטי הוא דוגמה למגוון כלים דיגיטליים חדשים, המגיעים אלינו בקצב מסחרר. אימיילים, הודעות דרך הרשת החברתית, השארת הודעה בדף יצירת קשר באתר, צ'אט וירטואלי ועוד דרכים חדשות ויצירתיות להגיע לקהל הלקוחות, צצות כל הזמן, אך נדמה שדווקא את הכלי הראשוני והיעיל מכולם שכחנו: הטלפון.

קראו עוד