צרו איתי קשר

נשמח לענות על כל שאלה

שירות שיחה חוזרת נותן את המענה המושלם ללקוחות שהתקשרו ולא נענו…

בלי צורך לקחת הודעות, להכין רשימות ולדאוג לתזכורות

כבעלי עסק אתם תמיד משתדלים לענות על הציפיות של כל הלקוחות.
אבל כשאתם לא עונים על כל הפניות.. אתם פשוט מפסידים לקוחות.

זה קורה בדרך כלל כשאתם: 

– עסוקים ואין מי שיענה
– בשיחה אחרת והלקוח המתין עד שהתייאש ונטש
– חוזרים ללקוח אחרי יומיים וזה כבר לא רלוונטי
– חוזרים ללקוח אבל הוא לא זמין ושכחתם לנסות שוב
– בכלל לא יודעים שלקוחות היו ונטשו

backupcall

.

שיחה חוזרת – פשוט לא לפספס או לשכוח אף לקוח!

שירות שיחה חוזרת, Back-Up Call, מאפשר להשמיע ללקוח שממתין על הקו, אחרי פרק זמן שתקבעו מראש,הודעה שמזמינה אותו לנתק ולקבל תוך זמן קצר – שיחה חוזרת מנציג החברה הראשון שיתפנה. כך הלקוח חוסך זמן המתנה ונהנה מחוויית שירות משופרת ומפתרונות תקשורת חדשניים.

המערכת משפרת בצורה משמעותית את היכולת שלכם לשלוט, לבקר ולנהל את מערך השיחות הנכנסות ביעילות ובקלות שהייתה שמורה עד היום רק לארגונים גדולים:

  • לחזור בקלות לכל שיחה חוזרת/פנייה כולל שיחות שהלקוח נטש בשלב ההמתנה
  • לא לפספס אף לקוח כשהחייגן האוטומטי מתקשר עד שכל הפניות נענות
  • לנהל ולבקר כל פניה עם קבלת רישום שיחות מלא ודוחות מעקב מפורטים
  • לספק שירות משופר ללקוח עם עדכון אוטומטי בהודעות SMS על סטטוס הטיפול בפנייה
  • לחסוך בעלויות עובדים כשהמערכת הממוחשבת מנהלת הכל בעצמה
  • ליידע את הלקוח על פעילות חריגה ע"י שליחת סמס ו/או דוא"ל יזומים

זכרו, לקוח שלא חוזרים אליו.. פשוט לא חוזר!

איך זה עובד

4
מגדילים את המכירות

אתם לא מפספסים שיחות,
משפרים את הישרות ומייצרים יותר מכירות!

3
נציג מקבל את השיחה

המערכת מחייגת אליכם לאיתור נציג פנוי
ומקשרת את השיחה ללקוחות אוטומטית

2
שמיעת הודעה

במידה ואין מענה/ממתינה מופעלת הודעה שמזמינה אותו
לנתק ולקבל שיחה חוזרת מנציג החברה

1
לקוח מתקשר

לקוח מתקשר אליכם וממתין על הקו

איך זה עובד

1
לקוח מתקשר

לקוח מתקשר אליכם וממתין על הקו

2
שמיעת הודעה

במידה ואין מענה/ממתינה מופעלת הודעה שמזמינה אותו
לנתק ולקבל שיחה חוזרת מנציג החברה

3
נציג מקבל את השיחה

המערכת מחייגת אליכם לאיתור נציג פנוי
ומקשרת את השיחה ללקוחות אוטומטית

4
מגדילים את המכירות

אתם לא מפספסים שיחות,
משפרים את השירות ומייצרים יותר מכירות!

שיחה חוזרת – כל התכונות

  • דוחות והתראות בזמן אמת
  • התאמה אישית
  • תסריטי שיחה
  • ניהול עובדים
  • יעילות מלאה
העברת נתונים למערכות מידע
העברת נתונים למערכות מידע

המערכת מתממשקת בקלות ל- API באופן מלא, WebService, FTP

ייצוא דוחות באקסל
ייצוא דוחות באקסל
פילוח שיחות חוזרות
פילוח שיחות חוזרות

לפי נושא הפנייה: שירות, מכירה, תמיכה טכנית וכו'

Dashboard ניהולי
Dashboard ניהולי

פירוט 5 ימי העבודה האחרונים לצפייה מהירה בפעילות המערכת

דוח הודעות סמס שנשלחו ללקוח
דוח הודעות סמס שנשלחו ללקוח
דוח הקלטות
דוח הקלטות

ריכוז שיחות הטלפון המוקלטות שבוצעו באמצעות המערכת

נתונים היסטוריים
נתונים היסטוריים

שמירת הנתונים ללא הגבלת זמן

דוחות מפורטים
דוחות מפורטים

נתוני שיחות נכנסות ויוצאות, סטטוס טיפול בשיחות חוזרות ליום, שבוע, חודש או לכל תקופה

קריין או קריינית
קריין או קריינית

בחירה האם ההודעות הקוליות יוקראו בידי קריין או קריינית

הגדרת תהליך העבודה
הגדרת תהליך העבודה

חייגן רודף נציג: המערכת שולחת את השיחה לנציג הפנוי באופן אוטומטי. או נציג רודף חייגן: הנציג מחייג בעצמו בכל שעה ומכל מקום

הגדרת מספר ניסיונות החיוג ללקוח
הגדרת מספר ניסיונות החיוג ללקוח

במקרה של הגעה לתא קולי, אין מענה, תפוס וכו'

הגדרת ימי עבודה ושעות פעילות
הגדרת ימי עבודה ושעות פעילות

הפעלת מענה, תסריט שיחה וניתובים בהתאם לשעות הפעילות, ומחוץ לשעות הפעילות

תפריט ניתוב בהתאמה אישית
תפריט ניתוב בהתאמה אישית

באמצעות הקשת מספרים או בזיהוי דיבור ללא הגבלה

הפעלה מכל מקור
הפעלה מכל מקור

על טלפון נייד, קו בודד, מוביל נגרר, מרכזיה מקומית, מרכזיה בענן, Call Center, או כל מערך תקשורת אחר

מוסיקה בהמתנה
מוסיקה בהמתנה

בחירת מוסיקה לשמיעה במשך ההמתנה

התאמת תוכן ההודעות
התאמת תוכן ההודעות

אישור הפעלת שירות שיחה חוזרת, ניסיונות החיוג של הנציג, לאחר ניסיון החיוג האחרון של הנציג, שעות פעילות, קישור ל-WAZE ועוד

הגדרת משך ההמתנה עד לקבלת ההודעה
הגדרת משך ההמתנה עד לקבלת ההודעה

כמה זמן יעבור עד שהלקוח ישמע על אפשרות קבלת שיחה חוזרת: מיידי, 30 שניות, 2 דקות וכו'

שאלונים וסקרים
שאלונים וסקרים

הזמנת הלקוחות לענות על סקר או שאלון ע

אוטומטיים IVR שירותי
אוטומטיים IVR שירותי

שליפת מידע, רכישה, עדכון מערכות ועוד מגוון פעולות אוטומטיות באמצעות IVR ואינטגרציה למערכות המידע שלכם

תמיכה בריבוי שפות
תמיכה בריבוי שפות

כמות שפות לניתוב ללא הגבלה

תסריטי שיחה הכוללים אישור חוזר בסמס או דוא"ל
תסריטי שיחה הכוללים אישור חוזר בסמס או דוא"ל
מענה ייחודי לשיחות חשובות
מענה ייחודי לשיחות חשובות

הגדרת תסריטי שיחה ייחודיים באמצעות IVR

קביעה ואכיפת מדיניות חיוגים
קביעה ואכיפת מדיניות חיוגים

קביעת החוקים לביצוע המערכת, ולהפעלה אופטימלית של הנציגים

ניהול קבוצת עובדים 24/7
ניהול קבוצת עובדים 24/7

ניהול יומן שבועי לתמיכה בעובדים ע

הפעלת נציגים מכל מקום
הפעלת נציגים מכל מקום

מהבית, מהמשרד ואפילו מחו

מודל התגמול
מודל התגמול

מודל תגמול לעובדים על בסיס שיחות מטופלות

מענה למצבים חריגים
מענה למצבים חריגים

נין להגדיר מענה מיוחד לזמני חירום, לשיחות חשובות מחו

מענה לכל כמות שיחות
מענה לכל כמות שיחות

המערכת ערוכה לספק מענה לכמות שיחות ענקית בו זמנית

שרידות מלאה
שרידות מלאה

המערכת פועלת בענן ומבטיחה טיפול בלקוחות גם בעת נפילת מרכזיה או קו טלפון

מענה מיידי 24/7
מענה מיידי 24/7

המערכת עונה ללקוח מיידית ללא זמני המתנה ומאפשרת לו לבחור כיצד ירצה לקבל שירות

מענה מהמכונית
מענה מהמכונית

אפשרות להפניית החייגן האוטומטי לחזרה ללקוחות מהטלפון הנייד במכונית, בעמידה בפקקים ובנסיעה

מענה לפי הסדר
מענה לפי הסדר

חזרה ללקוחות לפי סדר הגעתם לקיצור מינימלי של משך ההמתנה

הספק גבוה
הספק גבוה

דילוג אוטומטי על שיחה ממתינה, תפוס ואין מענה כדי להגדיל את ההספק של כל נציג

חזרה אוטומטית לכל נטישה
חזרה אוטומטית לכל נטישה

כל לקוח נוטש מקבל אוטומטית שיחה חוזרת מנציג לסגירת עסקה

כמה יעיל, ככה משתלם

   חודש ראשון חינם – ללא שום התחייבות
  ללא עלות רכישה – שלמו רק עבור השימוש
  ללא עלות התקנה – השירות פועל בענן ואינו מצריך התקנה פיזית
  ללא התחייבות וללא קנסות – תוכלו להתנתק מתי שתרצו

שיחה חוזרת – למי השירות מתאים 

  לעסק שרוצה לקבל מידע אמיתי על כל השיחות שהגיעו לבית העסק ולא נענו
  לעסק שבנוי על לקוחות חדשים ומנויים מתחדשים
  לעסק שרוצה לשדרג בצורה משמעותית את השירות ללקוחות בלי מאמץ מיוחד
  למסעדות, בתי ספא, חנויות סלולר, חנויות פרחים, מוסכים

אתם שואלים, אנחנו עונים

  • כיצד פועל שירות שיחה חוזרת (Backup Call)

    המערכת עונה ללקוחות בכל מצב שאתם לא מצליחים, מאפשרת ללקוח לבחור בין שיחה חוזרת להמשך המתנה ולאחר מכן מתקשרת לבית העסק לפי כללים שהוגדרו לאיתור נציג עד לחיבורו ללקוח. ניתן לבצע מגוון הגדרות להתאמת המערכת לעסק שלכם.

  • כמה שיחות יכולות להיכנס במקביל?

    אין הגבלה לכמות שיחות נכנסות

  • אנו מעדיפים מענה אנושי?

    מענה אנושי פשוט לא נותן מענה מקיף מספיק. לקחת הודעה זה נחמד, כל הרעיון הוא לחזור ללקוח ובזמן. במידה ואתם מעוניינים לחזור לכל לקוח ולנצל כל הזדמנות מכירה המערכת שלנו תספק לכם מענה טוב בהרבה מכיוון והיא סוגרת את כל תהליך החל משלב המענה ללקוח ועד לסגירת התהליך עם חזרת הנציג וטיפולו בלקוח. נסו אותנו ותראו

  • איך בדיוק עובד החייגן? איך הוא יודע שיש נציג פנוי?

    מחייג לבית העסק (דגימה) לבדיקה האם נציג פנוי. נציג עונה? מחייג ללקוחות מיד. לא עונה? המערכת ממתינה לנסיון הבא.

  • האם יש צורך בהתקנה של המערכת?

    אין צורך בהתקנה פיזית של המערכת, היא פועלת בענן. מחברים את המערכת ע"י עקוב אחרי פשוט במרכזיה או בקו הטלפון. פתרון זה מקנה גם שרידות במידה ואין חשמל או טלפון בבית העסק, ניתן להעביר את כל השיחות למערכת ולא מאבדים אף שיחה.

  • מה קורה אם אין תשובה או הקו תפוס?

    בשני המצבים הללו הלקוח יועבר אל המערכת אשר תעדכן אותו שנציגי בית העסק מטפלים בפניות קודמות ותאפשר לו להזמין שיחה חוזרת או להמשיך להמתין

  • האם יש התחייבות לשירות?

    אין שום התחייבות לשירות ניתן לנתק את השירות בכל שלב.

  • האם ניתן לראות את כל הנתונים On Line?

    אנו מספקים ללקוחותינו ממשק אינטרנט פשוט לשימוש לצפייה בנתוני המערכת ולהורדה של דוחות.

  • מה קורה אם הלקוח לא עונה?

    ניתן להגדיר במערכת מספר נסיונות חיוג לכל לקוח, בין כל נסיון חיוג נשלחת ללקוח הודעת SMS מותאמת אישית שידע שעוד נחזור אליו.

לקוחות ממליצים

man

אנו מעניקים לך כלי מתקדם וייחודי, באמצעותו הגולש באתר יכול ליצור קשר מידי עם בית העסק. אם הגולש לא נענה מידית לא איבדת אותו.

מארק צוקרברג - מנכל ומייסד פייסבוק
ggg

אנו מעניקים לך כלי מתקדם וייחודי, באמצעותו הגולש באתר יכול ליצור קשר מידי עם בית העסק. אם הגולש לא נענה מידית לא איבדת אותו.

מארק צוקרברג - מנכל ומייסד פייסבוק

חזרו ישר לכל לקוח ותרוויחו לקוח חוזר!