צרו איתי קשר

נשמח לענות על כל שאלה

Practicall center היא מערכת ניהול מוקד חכמה שנותנת לכם את הכלים הטובים ביותר לניהול המוקד,

לייעול ואפקטיביות הנציגים, לשרת לקוחות מרוצים ובעיקר – להגדיל רווחים

עם יד על הלב, עד כמה אתם באמת שולטים בכל מה שקורה בקול סנטר שלכם:

האם אתם לא מפספסים שיחות, לא מאבדים לקוחות, חוזרים מיד למתעניינים שנטשו, יוזמים שיחות ללידים חמים,
יודעים בדיוק כמה שיחות עשה כל נציג, מכירים את התוצאות שלו ועוד ועוד.

לא בטוחים? הגיע הזמן לעבור לניהול

iPracticom

.

Practicall center – המוקד עובר לניהול חכם

Practicall center היא מערכת חכמה לניהול מוקד, שתוכננה במיוחד כדי לאפשר לכם לשפר את הביצועים
והתוצאות של שירות הלקוחות והמכירות.

הנה חלק ממה שיהיה אפשרי לכם עם Practicall Center:

  • להיעזר במוניטור הכולל תצוגה ברורה ומפורטת של פעילות המוקד בזמן אמת
  • לקבל את כל הנתונים: מספר השיחות, זמן ההמתנה, מצב הנציגים הפנוי, תפוס, בהפסקה
  • להיות בשליטה מלאה כדי לקבל את ההחלטות הנכונות
  • להשתמש ביישומי IVR וניתוב שיחות מתקדמים
  • להקליט שיחות לצורך למידה ושיפור
  • לשלב אינטגרציה להקפצת מסך במערכות CRM
  • לקבל דוחות פעילות היסטוריים לצורך הבנה וניתוח פעילות המוקד לאורך זמן
  • ליזום שיחות יוצאות ללידים חמים כדי לסגור יותר עסקאות
  • להפעיל שירותי שיחה חוזרת ללקוחות למניעת נטישה ואיבוד לקוחות ופניות
  • לנתב את השיחות בצורה חכמה לפי מיומנויות הנציגים (ו/או לפי זיהוי דיבור!)
  • לשפר את רמת השירות והתאמת נציג שירות בהתאם להיסטוריה של כל לקוח

איך זה עובד

4
נהנים מהתוצאות

המוקד מנוהל בצורה יעילה ואוטומטית, שירות הלקוחות מהיר ואיכותי
ולקוחות מרוצים מגדילים את הרווחיות

3
פותחים קווים

זהו. אתם באוויר עם הדור הבא של הקול סנטר
ועולם חדש של אפשרויות ושירותים

2
מתממשקים

הנציגים מפעילים את המערכת מהתחנות הקיימות
כולל מוניטורים להקפצת מסך במערכת CRM

1
מתחברים

התקנת המערכת פשוטה ומהירה
המערכת מאפשרת שימור המרכזיה והטלפונים הקיימים

איך זה עובד

1
מתחברים

התקנת המערכת פשוטה ומהירה
המערכת מאפשרת שימור המרכזיה והטלפונים הקיימים

2
מתממשקים

הנציגים מפעילים את המערכת מהתחנות הקיימות
כולל מוניטורים להקפצת מסך במערכת CRM

3
פותחים קווים

זהו. אתם באוויר עם הדור הבא של הקול סנטר
ועולם חדש של אפשרויות ושירותים

4
נהנים מהתוצאות

המוקד מנוהל בצורה יעילה ואוטומטית, שירות הלקוחות מהיר ואיכותי
ולקוחות מרוצים מגדילים את הרווחיות

Practicall Center – כל התכונות

  • שיווק ומכירות
  • סביבת המוקדן
  • ניהול המוקד
  • טיפול בלקוח
  • ממשקים
  • הקלטות
  • דוחות והתראות בזמן אמת
  • תצוגות זמן אמת
קריין או קריינית
קריין או קריינית

בחירה האם ההודעות הקוליות יוקראו בידי קריין או קריינית

הגדרת תהליך העבודה
הגדרת תהליך העבודה

חייגן רודף נציג: המערכת שולחת את השיחה לנציג הפנוי באופן אוטומטי. או נציג רודף חייגן: הנציג מחייג בעצמו בכל שעה ומכל מקום

הגדרת מספר ניסיונות החיוג ללקוח
הגדרת מספר ניסיונות החיוג ללקוח

במקרה של הגעה לתא קולי, אין מענה, תפוס וכו'

הגדרת ימי עבודה ושעות פעילות
הגדרת ימי עבודה ושעות פעילות

הפעלת מענה, תסריט שיחה וניתובים בהתאם לשעות הפעילות, ומחוץ לשעות הפעילות

תפריט ניתוב בהתאמה אישית
תפריט ניתוב בהתאמה אישית

באמצעות הקשת מספרים או בזיהוי דיבור ללא הגבלה

הפעלה מכל מקור
הפעלה מכל מקור

על טלפון נייד, קו בודד, מוביל נגרר, מרכזיה מקומית, מרכזיה בענן, Call Center, או כל מערך תקשורת אחר

מוסיקה בהמתנה
מוסיקה בהמתנה

בחירת מוסיקה לשמיעה במשך ההמתנה

התאמת תוכן ההודעות
התאמת תוכן ההודעות

אישור הפעלת שירות שיחה חוזרת, ניסיונות החיוג של הנציג, לאחר ניסיון החיוג האחרון של הנציג, שעות פעילות, קישור ל-WAZE ועוד

הגדרת משך ההמתנה עד לקבלת ההודעה
הגדרת משך ההמתנה עד לקבלת ההודעה

כמה זמן יעבור עד שהלקוח ישמע על אפשרות קבלת שיחה חוזרת: מיידי, 30 שניות, 2 דקות וכו'

שאלונים וסקרים
שאלונים וסקרים

הזמנת הלקוחות לענות על סקר או שאלון ע

אוטומטיים IVR שירותי
אוטומטיים IVR שירותי

שליפת מידע, רכישה, עדכון מערכות ועוד מגוון פעולות אוטומטיות באמצעות IVR ואינטגרציה למערכות המידע שלכם

תמיכה בריבוי שפות
תמיכה בריבוי שפות

כמות שפות לניתוב ללא הגבלה

תסריטי שיחה הכוללים אישור חוזר בסמס או דוא"ל
תסריטי שיחה הכוללים אישור חוזר בסמס או דוא"ל
מענה ייחודי לשיחות חשובות
מענה ייחודי לשיחות חשובות

הגדרת תסריטי שיחה ייחודיים באמצעות IVR

קביעה ואכיפת מדיניות חיוגים
קביעה ואכיפת מדיניות חיוגים

קביעת החוקים לביצוע המערכת, ולהפעלה אופטימלית של הנציגים

ניהול קבוצת עובדים 24/7
ניהול קבוצת עובדים 24/7

ניהול יומן שבועי לתמיכה בעובדים ע

הפעלת נציגים מכל מקום
הפעלת נציגים מכל מקום

מהבית, מהמשרד ואפילו מחו

מודל התגמול
מודל התגמול

מודל תגמול לעובדים על בסיס שיחות מטופלות

מענה למצבים חריגים
מענה למצבים חריגים

נין להגדיר מענה מיוחד לזמני חירום, לשיחות חשובות מחו

מענה לכל כמות שיחות
מענה לכל כמות שיחות

המערכת ערוכה לספק מענה לכמות שיחות ענקית בו זמנית

שרידות מלאה
שרידות מלאה

המערכת פועלת בענן ומבטיחה טיפול בלקוחות גם בעת נפילת מרכזיה או קו טלפון

מענה מיידי 24/7
מענה מיידי 24/7

המערכת עונה ללקוח מיידית ללא זמני המתנה ומאפשרת לו לבחור כיצד ירצה לקבל שירות

מענה מהמכונית
מענה מהמכונית

אפשרות להפניית החייגן האוטומטי לחזרה ללקוחות מהטלפון הנייד במכונית, בעמידה בפקקים ובנסיעה

מענה לפי הסדר
מענה לפי הסדר

חזרה ללקוחות לפי סדר הגעתם לקיצור מינימלי של משך ההמתנה

הספק גבוה
הספק גבוה

דילוג אוטומטי על שיחה ממתינה, תפוס ואין מענה כדי להגדיל את ההספק של כל נציג

חזרה אוטומטית לכל נטישה
חזרה אוטומטית לכל נטישה

כל לקוח נוטש מקבל אוטומטית שיחה חוזרת מנציג לסגירת עסקה

מענה למצבים חריגים
מענה למצבים חריגים

נין להגדיר מענה מיוחד לזמני חירום, לשיחות חשובות מחו

מענה לכל כמות שיחות
מענה לכל כמות שיחות

המערכת ערוכה לספק מענה לכמות שיחות ענקית בו זמנית

שרידות מלאה
שרידות מלאה

המערכת פועלת בענן ומבטיחה טיפול בלקוחות גם בעת נפילת מרכזיה או קו טלפון

מענה מיידי 24/7
מענה מיידי 24/7

המערכת עונה ללקוח מיידית ללא זמני המתנה ומאפשרת לו לבחור כיצד ירצה לקבל שירות

מענה מהמכונית
מענה מהמכונית

אפשרות להפניית החייגן האוטומטי לחזרה ללקוחות מהטלפון הנייד במכונית, בעמידה בפקקים ובנסיעה

מענה לפי הסדר
מענה לפי הסדר

חזרה ללקוחות לפי סדר הגעתם לקיצור מינימלי של משך ההמתנה

הספק גבוה
הספק גבוה

דילוג אוטומטי על שיחה ממתינה, תפוס ואין מענה כדי להגדיל את ההספק של כל נציג

חזרה אוטומטית לכל נטישה
חזרה אוטומטית לכל נטישה

כל לקוח נוטש מקבל אוטומטית שיחה חוזרת מנציג לסגירת עסקה

מענה למצבים חריגים
מענה למצבים חריגים

נין להגדיר מענה מיוחד לזמני חירום, לשיחות חשובות מחו

מענה לכל כמות שיחות
מענה לכל כמות שיחות

המערכת ערוכה לספק מענה לכמות שיחות ענקית בו זמנית

שרידות מלאה
שרידות מלאה

המערכת פועלת בענן ומבטיחה טיפול בלקוחות גם בעת נפילת מרכזיה או קו טלפון

מענה מיידי 24/7
מענה מיידי 24/7

המערכת עונה ללקוח מיידית ללא זמני המתנה ומאפשרת לו לבחור כיצד ירצה לקבל שירות

מענה מהמכונית
מענה מהמכונית

אפשרות להפניית החייגן האוטומטי לחזרה ללקוחות מהטלפון הנייד במכונית, בעמידה בפקקים ובנסיעה

מענה לפי הסדר
מענה לפי הסדר

חזרה ללקוחות לפי סדר הגעתם לקיצור מינימלי של משך ההמתנה

הספק גבוה
הספק גבוה

דילוג אוטומטי על שיחה ממתינה, תפוס ואין מענה כדי להגדיל את ההספק של כל נציג

חזרה אוטומטית לכל נטישה
חזרה אוטומטית לכל נטישה

כל לקוח נוטש מקבל אוטומטית שיחה חוזרת מנציג לסגירת עסקה

העברת נתונים למערכות מידע
העברת נתונים למערכות מידע

המערכת מתממשקת בקלות ל- API באופן מלא, WebService, FTP

ייצוא דוחות באקסל
ייצוא דוחות באקסל
פילוח שיחות חוזרות
פילוח שיחות חוזרות

לפי נושא הפנייה: שירות, מכירה, תמיכה טכנית וכו'

Dashboard ניהולי
Dashboard ניהולי

פירוט 5 ימי העבודה האחרונים לצפייה מהירה בפעילות המערכת

דוח הודעות סמס שנשלחו ללקוח
דוח הודעות סמס שנשלחו ללקוח
דוח הקלטות
דוח הקלטות

ריכוז שיחות הטלפון המוקלטות שבוצעו באמצעות המערכת

נתונים היסטוריים
נתונים היסטוריים

שמירת הנתונים ללא הגבלת זמן

דוחות מפורטים
דוחות מפורטים

נתוני שיחות נכנסות ויוצאות, סטטוס טיפול בשיחות חוזרות ליום, שבוע, חודש או לכל תקופה

מענה למצבים חריגים
מענה למצבים חריגים

נין להגדיר מענה מיוחד לזמני חירום, לשיחות חשובות מחו

מענה לכל כמות שיחות
מענה לכל כמות שיחות

המערכת ערוכה לספק מענה לכמות שיחות ענקית בו זמנית

שרידות מלאה
שרידות מלאה

המערכת פועלת בענן ומבטיחה טיפול בלקוחות גם בעת נפילת מרכזיה או קו טלפון

מענה מיידי 24/7
מענה מיידי 24/7

המערכת עונה ללקוח מיידית ללא זמני המתנה ומאפשרת לו לבחור כיצד ירצה לקבל שירות

מענה מהמכונית
מענה מהמכונית

אפשרות להפניית החייגן האוטומטי לחזרה ללקוחות מהטלפון הנייד במכונית, בעמידה בפקקים ובנסיעה

מענה לפי הסדר
מענה לפי הסדר

חזרה ללקוחות לפי סדר הגעתם לקיצור מינימלי של משך ההמתנה

הספק גבוה
הספק גבוה

דילוג אוטומטי על שיחה ממתינה, תפוס ואין מענה כדי להגדיל את ההספק של כל נציג

חזרה אוטומטית לכל נטישה
חזרה אוטומטית לכל נטישה

כל לקוח נוטש מקבל אוטומטית שיחה חוזרת מנציג לסגירת עסקה

Practicall center מתאימה במיוחד

• לעסק שחשוב לו לקוחות מרוצים
• לעסק שמבין שטכנולוגיה יוצרת מכירות רווחיות יותר
• לעסק שנמצא בשוק תחרותי שבו גורם הזמן לסגירת עסקה הוא קריטי
• לעסק שרוצה לשפר את השירות ללקוחות בצורה מתמדת על בסיס נתוני אמת ולא ניחושים

• לעסק שלא מוכן לאבד לקוחות או שיחות נוטשות
• לעסק שלא מוכן לקבל תקלות, השבתות, איכות שמע גרועה וניתוקי שיחות
• לעסק שרוצה ראש שקט בנושאי מרכזיה וטכנולוגיית ניהול מוקדים
• לעסק שדורש מענה יעיל אמין ומתקדם עבור לקוחותיו

אתם שואלים, אנחנו עונים

  • כיצד פועל שירות Backup Call

    בקצרה ובכלליות , אנו נוודא שלא תפספסו אף לקוח 24/7.עם קצת יותר פירוט, אנו נספק לכם מספר טלפון יעודי, אליו יועברו השיחות במצבים של אין מענה או כאשר כל הקווים תפוסים.החיבור מתבצע ע"י שירות עקוב אחריי. כל שיחת טלפון שלא תענה תגיע למערכת ותענה על ע"י הקלטת קריין קוליהמותאם אישית לעסק שלכם. ללקוחות תתאפשר בחירה של הפעלת שירות שיחה חוזרת או בחירה בהמשך המתנה.

    במידה והלקוח יבחר להזמין שיחה חוזרת פרטיו ילקחו אוטומטית ומיד עם סיום השיחה תשלח אליו הודעת SMSכגון "בקשתך נקלטה, נציג שם העסק ישוב אליך מיד כשיתפנה" לאחר מכן החייגן החכם והאוטומטי יתחיל בעבודת איתור הנציג,ברגע שהמערכת תאתר את נציג העסק הוא יחבר אותו לכל הלקוחות אשר ביקשו מענה. החייגן האוטומטי חוסך זמן התקשרות וזמן המתנה. במידה ויהיו לקוחות אשר לא יענו החייגן ישלח אליהם הודעת SMS  ובנוסף יזכור להתקשר אליהם לפי ההגדרות שיקבעו עבור העסק שלך.

    החייגן האוטומטי מייעל את נציגי העסק, מנהל אותם לפי הגדרות העסק ומדווח למנהלים על כל פעילות המערכת – ראש שקט

    עם שירות Backup Call  אף לקוח לא ילך לאיבוד.

  • כיצד פועל השירות Click & Call?

    בקצרה ובכלליות , אנו נוודא שלא תפספסו אף לקוח 24/7.עם קצת יותר פירוט, אנו נספק לכם מספר טלפון יעודי, אליו יועברו השיחות במצבים של אין מענה או כאשר כל הקווים תפוסים.החיבור מתבצע ע"י שירות עקוב אחריי. כל שיחת טלפון שלא תענה תגיע למערכת ותענה על ע"י הקלטת קריין קוליהמותאם אישית לעסק שלכם. ללקוחות תתאפשר בחירה של הפעלת שירות שיחה חוזרת או בחירה בהמשך המתנה.

    במידה והלקוח יבחר להזמין שיחה חוזרת פרטיו ילקחו אוטומטית ומיד עם סיום השיחה תשלח אליו הודעת SMSכגון "בקשתך נקלטה, נציג שם העסק ישוב אליך מיד כשיתפנה" לאחר מכן החייגן החכם והאוטומטי יתחיל בעבודת איתור הנציג,ברגע שהמערכת תאתר את נציג העסק הוא יחבר אותו לכל הלקוחות אשר ביקשו מענה. החייגן האוטומטי חוסך זמן התקשרות וזמן המתנה. במידה ויהיו לקוחות אשר לא יענו החייגן ישלח אליהם הודעת SMS  ובנוסף יזכור להתקשר אליהם לפי ההגדרות שיקבעו עבור העסק שלך.

    החייגן האוטומטי מייעל את נציגי העסק, מנהל אותם לפי הגדרות העסק ומדווח למנהלים על כל פעילות המערכת – ראש שקט

    עם שירות Backup Call  אף לקוח לא ילך לאיבוד.

  • כיצד פועל שירות Backup Call

    בקצרה ובכלליות , אנו נוודא שלא תפספסו אף לקוח 24/7.עם קצת יותר פירוט, אנו נספק לכם מספר טלפון יעודי, אליו יועברו השיחות במצבים של אין מענה או כאשר כל הקווים תפוסים.החיבור מתבצע ע"י שירות עקוב אחריי. כל שיחת טלפון שלא תענה תגיע למערכת ותענה על ע"י הקלטת קריין קוליהמותאם אישית לעסק שלכם. ללקוחות תתאפשר בחירה של הפעלת שירות שיחה חוזרת או בחירה בהמשך המתנה.

    במידה והלקוח יבחר להזמין שיחה חוזרת פרטיו ילקחו אוטומטית ומיד עם סיום השיחה תשלח אליו הודעת SMSכגון "בקשתך נקלטה, נציג שם העסק ישוב אליך מיד כשיתפנה" לאחר מכן החייגן החכם והאוטומטי יתחיל בעבודת איתור הנציג,ברגע שהמערכת תאתר את נציג העסק הוא יחבר אותו לכל הלקוחות אשר ביקשו מענה. החייגן האוטומטי חוסך זמן התקשרות וזמן המתנה. במידה ויהיו לקוחות אשר לא יענו החייגן ישלח אליהם הודעת SMS  ובנוסף יזכור להתקשר אליהם לפי ההגדרות שיקבעו עבור העסק שלך.

    החייגן האוטומטי מייעל את נציגי העסק, מנהל אותם לפי הגדרות העסק ומדווח למנהלים על כל פעילות המערכת – ראש שקט

    עם שירות Backup Call  אף לקוח לא ילך לאיבוד.

  • כיצד פועל השירות Click & Call?

    בקצרה ובכלליות , אנו נוודא שלא תפספסו אף לקוח 24/7.עם קצת יותר פירוט, אנו נספק לכם מספר טלפון יעודי, אליו יועברו השיחות במצבים של אין מענה או כאשר כל הקווים תפוסים.החיבור מתבצע ע"י שירות עקוב אחריי. כל שיחת טלפון שלא תענה תגיע למערכת ותענה על ע"י הקלטת קריין קוליהמותאם אישית לעסק שלכם. ללקוחות תתאפשר בחירה של הפעלת שירות שיחה חוזרת או בחירה בהמשך המתנה.

    במידה והלקוח יבחר להזמין שיחה חוזרת פרטיו ילקחו אוטומטית ומיד עם סיום השיחה תשלח אליו הודעת SMSכגון "בקשתך נקלטה, נציג שם העסק ישוב אליך מיד כשיתפנה" לאחר מכן החייגן החכם והאוטומטי יתחיל בעבודת איתור הנציג,ברגע שהמערכת תאתר את נציג העסק הוא יחבר אותו לכל הלקוחות אשר ביקשו מענה. החייגן האוטומטי חוסך זמן התקשרות וזמן המתנה. במידה ויהיו לקוחות אשר לא יענו החייגן ישלח אליהם הודעת SMS  ובנוסף יזכור להתקשר אליהם לפי ההגדרות שיקבעו עבור העסק שלך.

    החייגן האוטומטי מייעל את נציגי העסק, מנהל אותם לפי הגדרות העסק ומדווח למנהלים על כל פעילות המערכת – ראש שקט

    עם שירות Backup Call  אף לקוח לא ילך לאיבוד.

מה מספרים הלקוחות שלנו

man

אנו מעניקים לך כלי מתקדם וייחודי, באמצעותו הגולש באתר יכול ליצור קשר מידי עם בית העסק. אם הגולש לא נענה מידית לא איבדת אותו.

מארק צוקרברג - מנכל ומייסד פייסבוק
ggg

אנו מעניקים לך כלי מתקדם וייחודי, באמצעותו הגולש באתר יכול ליצור קשר מידי עם בית העסק. אם הגולש לא נענה מידית לא איבדת אותו.

מארק צוקרברג - מנכל ומייסד פייסבוק

כמה שווה, ככה משתלם

התקשר עוד היום ונציגנו ישמחו לפגוש אותך כדי להתאים לך את הפתרון הנכון והמתאים ביותר עבורך

מערכת חכמה לניהול קול סנטר – עושים הקול להגדלת המכירות ושיפור השירות