אתם שואלים, אנחנו מספקים תשובות

Click&Call

  • כיצד פועל שירות Click&Call ?

    לאחר שהלקוח מזין את מספר הטלפון ולוחץ שלח, המערכת שולחת SMS לאישור ומחייגת לאיתור נציג לפי ההגדרות שבוצעו, עם איתור הנציג המערכת מקשרת אותו אל הלקוח.

  • איך מטמיעים את הקוד באתר?

    אנו נשמח לעזור לכם לבצע זאת, אנא פנו למוקד השירות לתמיכה

  • אנו מעדיפים את הצור קשר/ צ'אט וירטואלי

    במידה ותרצו כלי שיעזור לכם לחזור ללידים חמים אש, דברו איתנו.

  • ואם יש לי בעסק כמה מחלקות?

    ניתן להגדיר בכפתור נושא פנייה כגון סניפים או מחלקות בחברה והכפתור יחייג אל היעד הנכון.

  • האתר שלי כחול, אפשר לעשות כפתור כחול?

    ניתן לעצב את הכפתור בצבעים, טקסטים ואייקונים לבחירתכם

  • האם יש התחייבות מסויימת?

    אין שום התחייבות לשירות ניתן לנתק את השירות בכל שלב.

  • אני לא רוצה שהכפתור יחייג אליי ב-1 בלילה?

    בכפתור ניתן להגדיר שעות פעילות לחיוג, מחוץ לשעות הפעילות הלקוח מקבל הודעה שמעדכנת אותו שיחזרו אליו מיד עם חידוש שעות הפעילות

מספרים וירטואלים

  • כיצד פועל השירות ?

    אנו מספקים לכם מספרי טלפון שונים לפרסום באפיקי הפרסום השונים שלכם, לאחר מכן הלקוחות מחייגים והמערכת מאפשרת לבצע מדידה ובקרה של כל מספר. כמה שיחות הגיעו, כמה נענו ננטשו וכו'

  • האם יש לי מדידה של כל השיחות ?

    כל שיחה שתחוייג למערכת נרשמת

  • האם השיחות מוקלטות?

    כל שיחות המערכת מוקלטות

  • כמה שיחות יכולות להיכנס במקביל ?

    מאות בו זמנית

  • האם יש אופציה לקבל מידע על לקוח שניתק?

    כמובן, ניתן לפלח שיחות ננטשות ובמידה ומגדירים IVR ניתן גם לראות באיזה שלב ניתק הלקוח

  • האם אני יכול להפעיל את שירות הBackup Call על מספר וירטואלי?

    כן, כל יכולות שירות BackUP Call ניתנות ליישום על שירות מספרים וירטואליים

  • יש דוח שמאפשר לי לראות הכל באונליין?

    למערכת מספרים וירטואליים יש ממשק מלא אשר מאפשר לצפות בנותני On Line בנוסף להפקת דוחות

  • האם אפשר להגדיר שעות פעילות על המספר הוירטואלי?

    ניתן להגדיר שעות פעילות ולהגדיר תסריטי שיחה שונים לשעות הפעילות ומחוץ לשעות הפעילות

  • במידה ויש לי כמה מחלקות אני יכול למדוד לאן הגיע כל שיחה?

    כן, ניתן לראות היכן נענתה כל שיחה

  • האם המספרים נשמרים במערכת?

    המספרים נשמרים לטובת הפקת דוחות

Backup Call

  • כיצד פועל שירות Backup Call ?

    המערכת עונה ללקוחות בכל מצב שאתם לא מצליחים, מאפשרת ללקוח לבחור בין שיחה חוזרת להמשך המתנה ולאחר מכן מתקשרת לבית העסק לפי כללים שהוגדרו לאיתור נציג עד לחיבורו ללקוח.
    ניתן לבצע מגוון הגדרות להתאמת המערכת לעסק שלכם.

  • כמה שיחות יכולות להיכנס במקביל ?

    אין הגבלה לכמות שיחות נכנסות

  • אנו מעדיפים מענה אנושי ?

    מענה אנושי פשוט לא נותן מענה מקיף מספיק. לקחת הודעה זה נחמד, כל הרעיון הוא לחזור ללקוח ובזמן. במידה ואתם מעוניינים לחזור לכל לקוח ולנצל כל הזדמנות מכירה המערכת שלנו תספק לכם מענה טוב
    בהרבה מכיוון והיא סוגרת את כל תהליך החל משלב המענה ללקוח ועד לסגירת התהליך עם חזרת הנציג וטיפולו בלקוח. נסו אותנו ותראו

  • איך בדיוק עובד החייגן ? איך הוא יודע שיש נציג פנוי ?

    מחייג לבית העסק (דגימה) לבדיקה האם נציג פנוי. נציג עונה? מחייג ללקוחות מיד. לא עונה? המערכת ממתינה לנסיון הבא.

  • האם יש צורך בהתקנה של המערכת ?

    אין צורך בהתקנה פיזית של המערכת, היא פועלת בענן. מחברים את המערכת ע"י עקוב אחרי פשוט במרכזיה או בקו הטלפון. פתרון זה מקנה גם שרידות במידה ואין חשמל או טלפון בבית העסק,
    ניתן להעביר את כל השיחות למערכת ולא מאבדים אף שיחה.

  • מה קורה אם אין תשובה או הקו תפוס ?

    בשני המצבים הללו הלקוח יועבר אל המערכת אשר תעדכן אותו שנציגי בית העסק מטפלים בפניות קודמות ותאפשר לו להזמין שיחה חוזרת או להמשיך להמתין

  • האם יש התחייבות לשירות ?

    אין שום התחייבות לשירות ניתן לנתק את השירות בכל שלב.

  • האם ניתן לראות את כל הנתונים On Line ?

    אנו מספקים ללקוחותינו ממשק אינטרנט פשוט לשימוש לצפייה בנתוני המערכת ולהורדה של דוחות.

  • מה קורה אם הלקוח לא עונה ?

    ניתן להגדיר במערכת מספר נסיונות חיוג לכל לקוח, בין כל נסיון חיוג נשלחת ללקוח הודעת SMS מותאמת אישית שידע שעוד נחזור אליו.

Practicall

  • למה לא מרכזייה מקומית?

    מרכזיה מקומית דורשת תחזוקה, רכישת שרתים, רכישת הסכמי שירות ועוד מגוון רכישות שלא קיימות בעולם הענן. היום ניתן לקבל שירות מלא ללא הצורך בכל העלויות הללו ללא פגיעה ברמת השירות.
    מרכזיה בענן מאפשרת גמישות גיאוגרפית שרידות ותכונות עשירות במגוון נושאים ממרכזיות מקומיות

  • יש לי ממשק ניהול?

    כמובן, שירות Practicall מגיע עם ממשק אינטרנטי להפקת דוחות ולביצוע הגדרות מרכזיה

  • השיחות מוקלטות?

    ניתן להקליט את כלל השיחות

  • כמה שיחות יכולות להיכנס במקביל ?

    אין הגבלה לכמות שיחות נכנסות

  • האם אפשר לבצע עקוב אחרי מהטלפונים ?

    ניתן לבצע עקוב אחרי באין מענה, בתפוס ובמידה והשלוחה אינה זמינה

  • זה עם התחייבות מסויימת?

    ללא התחייבות לתקופת שירות ניתן לנתק את שירות המרכזיה בכל שלב.

נתב שיחות

  • כיצד פועל השירות?

    שירות נתב שיחות יעזור ללקוחות שלכם למצוא את היעד הנכון וכמה שיותר מהר. המערכת מאפשרת ללקוח להקיש את היעד הרצוי או להגיד אותו והמערכת תקשר את הלקוח אל היעד המתאים.

  • האם יש הגבלה של ניתובים?

    אין הגבלה לניתובי המשך

  • איך עובד נתב שיחות בזיהוי דיבור?

    המערכת מזהה דיבור ומאפשרת ללקוח להגיד את היעד הרצוי במקום להקיש.

  • אם הלקוח דיבר והמערכת לא מצאה את מה שהוא ביקש?

    במידה והמערכת אינה מבינה את הדיבור מגדירים Fallback לנתב שיחות רגיל בהקשות

חייגן SMS

  • כיצד פועל השירות?

    שירות חייגן SMS מאפשר ללקוח להזמין שיחה חוזרת באמצעות שליחת הודעת SMS לבית העסק. אנו נחבר את מספר בית העסק שלכם למערכת ונוכל לקבל את הודעות ה-SMS שישלחו אליכם. במידה ולקוח שלח SMS הוא יפעיל את החייגן שיאתר נציג פנוי ויחברו ללקוח

  • במידה והלקוח שלח הודעה איך מתבצעת השיחה?

    המערכת תחייג לבית העסק לפי הכללים שהוגדרו, עם איתור הנציג המערכת תייצר שיחת ועידה עם הלקוח

  • אילו שימושים יש לי במערכת?

    במידה ואתם משווקים באמצעות SMS, במידה ואתם מעדכנים את הלקוחות שלכם באמצעות SMS. המערכת מספקת פתרון מושלם לניהול החזרה ללקוחות לוודא שבקמפיין SMS לא מאבדים אף ליד.
    המערכת עוזרת לוודא שחוזרים לכל SMS ומאפשרת למנהל לפקח טוב יותר על טיפול הלידים

  • האם אני חייב להשתמש במערכת דיוור ה-SMS שלכם על מנת להשתמש בחייגן ה-SMS?

    לא. ניתן להשתמש בכל מערכת שרוצים רק צריך להגדיר במשלוח ה-SMS מספר טלפון שמקושר לחייגן ה-SMS על מנת שנקבל את ה-SMS החוזרים

דיוור SMS

  • האם ניתן לשנות את מספר השולח?

    ניתן להגדיר מספר טלפון עד 10 ספרות או אותיות באנגלית

  • האם ניתן לשלוח לקבוצת טלפונים ולא רק למספר אחד?

    כמובן, המערכת מאפשרת ליצור רשימות תפוצה עם אפשרות לכתיבת הודעות משתנות דינאמית בהתאם לנשלח

  • היכן אפשר לראות את ההודעות ששלחתי?

    ניתן להפיק מגוון דוחות בממשק האינטרנט שלנו

  • איך ניתן לקבל הודעות חוזרות?

    המערכת מייצרת מספר וירטואלי לחזרה וניתן לצפות בהודעות החוזרות דרך ממשק האינטרנט או דרך ממשק ה-API

  • האם נדרשת התקנה של התוכנה?

    לא, הגישה לתוכנה דרך דפדפן Chrome

  • האם אפשר לקלוט נמענים באמצעות קובץ חיצוני?

    ניתן לייבא רשומות באמצעות קובץ EXCEL

  • האם קיים מנגנון הסרה?

    ניתן לבחור בין הסרה בהודעה או הסרה בקישור