צ'אט וירטואלי דרך האתר - אייפרקטיקום תקשורת פרקטית

צרו איתי קשר

נשמח לענות על כל שאלה

צ'אט וירטואלי או BOT בכינוי המוכר שלו, הוא מעין תוסף דיגיטלי חכם אשר נכנס בשנים האחרונות בצורה חזקה ביותר לכמות הולכת וגוברת של אתרי אינטרנט בשביל לספק פתרונות תקשורת יעילים יותר.

הצ'אטים הללו או הבוטים, הם למעשה כלי עזר מצוין, כמו שלוחה וירטואלית של שירות הלקוחות שלכם בעסק, בעזרתם ניתן לשמור על קשר עם הגולשים באתר שלכם, להאריך את זמן השהות שלהם בו ולתת מענה אמיתי לכל שאלת גולש בזמן אמת און-ליין 24/7 וכך להגדיל את האפשרות להמרה ורכישה דרך האתר.

האם בעתיד כל שירות הלקוחות באתר ייעשה דרך צ'אט וירטואלי?

זוהי שאלה מעניינת מאוד ובהחלט נראה שהכיוון הוא להחלפת המענה האנושי בשירות מעין זה, כאשר כאמור היתרונות שלו ברורים: מענה רצוף ואוטומטי שלא משאיר את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ללא מענה ונותן להם אפשרות לקבל החלטות בזמן אמת ולא לעזוב את האתר בשל חוסר מידע.

כמובן שעל מנת שהצ'אט הוירטואלי באתר שלכם יהיה איכותי, עליו להיבנות בצורה חכמה ולהקיף את כל השאלות האפשריות שגולש או גולשת יכולים לשאול.
כדי לתכנן ולבנות BOT איכותי יש צורך בשילוב כל הכוחות בעסק, לרבות אנשי השיווק, אנשי הדיגיטל, המתכנתים וכדומה.

הכלי שיטפל בטראפיק באתר שלכם ויעלה את אחוזי ההמרה

אין פלא שיותר ויותר אתרים מכניסים צ'אט וירטואלי וגם את שירות השיחה החוזרת Callback לאתר שלהם – מחקרים מוכיחים שכלי זה נמצא יעיל ביותר ומהווה יתרון ברור על פני אתרים שעדיין אל משתמשים בו.

קחו את עצמכם כגולשים באתר שהתעניינתם באחד מהמוצרים או השירותים שהוא מספק. ייתכן וגלשתם בשעות שהעסק כבר סגור ואתם להוטים להשיג את המוצר או השירות או לפחות לקבל מידע נוסף מעבר למה שנחשפתם אליו עד כה, מידע שיעזור לכם לגבש החלטה לגביי הזמנת או רכישת המוצר.

בעזרתו תוכלו לקבל את כל המידע הדרוש לכם ואף להשאיר פרטים אישיים ולקדם את העסקה דרך האתר.

"כן אדוני, איך אפשר לעזור לך?"

אחד הדברים המעניינים ביותר הוא, שעל אף שאנשים רבים נחשפים לצ'אט וירטואלי, לא כולם מבינים שהם אינם מקיימים אינטראקציה עם בן אדם, אלא עם רובוט או קטע קוד מובנה, אך גם אלה שכן מודעים לכך, אינם מופרעים מכך ואולי אף מעדיפים צורת התקשרות זאת על פני מענה אנושי, אשר מערבת הרבה פעמים טעויות, שלא לדבר על מסכת רגשות שלעתים הלקוח צריך לעבור מול נציג השירות או המכירות.

לסיכום: הצ'אטים הווירטואליים כאן כדי להישאר ובעתיד הלא רחוק נראה יותר ויותר מהם, בכל אתר, קטן כגדול, כאשר ברור לכולנו שנוכל להפיק מכם רק רווח, ליהנות מחיסכון בזמן, נגישות בכל שעה שרק נרצה, אפשרות להזמנה מהירה יותר ובאופן כללי, חוויית משתמש טובה ביותר בגלישה באינטרנט, עם זה דרך מחשב נייח, נייד או דרך הסמארטפון.

מעוניינים בהתקנת צ'אט וירטואלי באתרכם? אצלנו בחברת אייפרקטיקום פתרונות תקשורת יעמדו לרשותכם מיטב המקצוענים בתחום.