נותני שירות און ליין

פעם היה מספיק לענות לטלפון כדי שזה ייחשב שירות לקוחות.

אבל היום, כשכל לקוח יכול לפנות אליכם בטלפון, בסמס, בצ'ט, במייל או ברשתות החברתיות, אתם צריכים לנהל תקשורת חכמה ואפקטיבית כדי להמשיך לספק את אותה חוויית שירות. מהירה, יעילה ואישית.

איך עושים את זה, ולא פחות חשוב, בלי להיכנס להוצאות כבדות ולהתחייבויות דרקוניות?
תכירו את הפתרונות שלנו, נסו אותם כאן באתר כדי להבין איך זה עובד והתקשרו אלינו. בעצם, אתם יכולים כבר להתקשר..
תמצאו בנו שותפים מלאים שיעזרו לכם להשיג כל מטרה.

Omnicom אומניקום
Omnicom אומניקום

דברו עם הלקוחות בצ'אט, ב-SMS, בפייסבוק והכל במערכת אחת

מספר וירטואלי לטלפון
מספר וירטואלי לטלפון

מדידת שיחות עם מגוון דוחות ויכולות בלעדיות

Callback שירות שיחה בקליק
Callback שירות שיחה בקליק