מרכזיות לעסקים זה מה שהעסק שלכם צריך - אייפרקטיקום תקשורת פרקטית

צרו איתי קשר

נשמח לענות על כל שאלה

הטכנולוגיה החדישה בתחום התקשורת בשירות העסקים
בין יתרונות מערכת 'מרכזיות לעסקים' של חברתנו, למשל: שירות חייגן טלפוני חכם המבצע פעילות דוגמת "סוכן סמוי" בו המערכת בודקת את רמת השירות לאורך כל שעות פעילות המוקד ומדווחת על התוצאות בממשק משתמש ידידותי ונגיש לכל דפדפן אינטרנט (כרום וכדומה).הבדיקה נעשית ע"י חייגן חכם המחייג בצורה שיטתית למוקד ומדמה חיוג של לקוח תוך ניסיון לקבל שירות.
המערכת מקליטה כל שיחת בדיקה ומתעדת את תוצאות החיוגים: מענה אנושי, מענה קולי, קו תפוס, תקלה בקו וכו'.
תוצאות הבדיקה מרוכזות כדו"ח מפורט אשר ניתן לשלוח אוטומטית לכל מי שרוצים לפי מחלקות ולפי הגדרת הלקוח.
בנוסף ניתן להפיק בדיקות כדו"ח פעילות – הבדיקה כוללת הקלטת השיחות ומאפשרת להפיק דוחות על נתוני השיחות.
שיחות שלא עומדות ברמת השירות מוצגות בצורה מובלטת המאפשרת למנהל אנושי לשמוע את ההקלטה של השיחות ולהתרשם בצורה ישירה ומידית ממהות הבעיה

המרכזיות לעסקים מתאימה לכל סוגי העסקים קטנים וגדולים כאחד, מרכזיית הטלפונים החכמה של אייפרקטיקום שתנטר כל שיחה נכנסת ותסייע לכם לא לאבד אף לקוח. כך תתנו מענה בזמן אמת לכל מי שמתקשר לעסק ולא תאבדו אף ליד (lead) נכנס ותוכלו למקסם את מערכות השיווק שלכם עם פתרונות תקשורת לטובת העסק שלך.

מרכזיות לעסקים מבית IPracticom – כל מה שהעסק שלך צריך

יתרונות המערכת שלנו ברורים:

  • ממשק משתמש ידידותי במיוחד המאפשר ללקוח ניתוח התוצאות על גבי ממשק מבוסס Web.
  • מערכת התראות אוטומטיות בדוא"ל או בעזרת שליחת SMS בעת הצורך.
  • בדיקות – סוגי הבדיקות האפשריות במערכת: תקינות קווים נכנסים למרכזיה: המערכת מכניסה שיחות אל המספר המוביל ומוודאת שלא מתקבל צליל תפוס או תפוס מהיר של תקלה (פרמטר חשוב מעין כמוהו עבור מרכזיות לעסקים).
  • בדיקת מענה ב-IVR: המערכת מכניסה שיחות אל המרכזייה ומוודאת שמתקבל מענה כלשהו (כלומר, מוודאת שהשיחה אינה מצלצלת ללא מענה במרכזיה / שרת ה-IVR).
  • בדיקת מענה אנושי: המערכת מכניסה שיחות אל המספר המוביל, ועל פי הנתיב הרצוי ב- IVR ממתינה למענה אנושי ולאישור הבדיקה על ידי מי שענה לשיחה. הבדיקה מאפשרת למדוד את זמני ההמתנה למענה אנושי וכן מאפשרת לגלות בעיות בגישה למרכזייה, ניתוק השיחה בעת ההמתנה בתור ועוד.
  • בדיקת ניתוק השיחה בעת ההמתנה בתור: מאפשר זיהוי של בעיות במרכזת או ניתוק השיחה בצד המוקד בעת המענה.
  • בדיקת תסריט IVR שונה מהרצוי: המערכת מכניסה שיחות למספר עם תסריט מוגדר ומשווה את תוצאת השיחה לתוצאה הרצויה. מאפשר זיהוי של בעיות ב-IVR.
  • בדיקת עומס: המערכת מכניסה מספר שיחות גדול במקביל ובודקת את כל סוגי הבדיקות הנ"ל. לקבלת הצעת מחיר עבור מרכזיות לעסקים המתקדמות ביותר פנו אלינו או השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם עם פתרון מקצועי ומשתלם במיוחד.

חברת IPracticom מציעה מגוון פתרונות תקשורת חכמים וביניהם שירותים טכנולוגיים מובילים בתחום כמו חייגן אוטומטי, מרכזיה וירטואלית בענן ומרכזיות לעסקים.

זאת ההזדמנות שלכם ליהנות ממערכת חכמה עם כמה פיצ'רים ייחודיים שיעזרו לכם לנהל את תנועת הלקוחות הנכנסת לעסק.