מענה קולי מתקדם לעסק שלכם - אייפרקטיקום תקשורת פרקטית

צרו איתי קשר

נשמח לענות על כל שאלה

מענה קולי זה מהשירותים הטכנולוגיים והמתקדמים מבית חברת iPracticom המספקת פתרונות תקשורת חדשניים המשרתים את העסק שלך ונותנים לו מעטפת של 360 מעלות בכל הקשור לטלפוניה, חייגן אוטומטי וכו'.בין בשירותים שלנו אפשר למצוא: שירות שיחה חוזרת Back UP Call, שירות חייגן סוכן סמוי, שירותי SMS, חייגן תזכור, כפתור Call Back) Click & Call) ועוד.

עם חבילת השירותים המתקדמים שאנו מספקים למאות בתי עסק, אנו דואגים שלא תאבד אף לקוח ותוכל לתת מענה של 24 שעות ביממה לקהל הלקוחות שלך ולמתעניינים פוטנציאליים.

שמים סוף לשיחות נכנסות שלא הספקת לענות עליהן

אנו משקיעים כסף בפרסום, משלמים מהרגע הראשון, ומחכים לתוצאות, לידים (Lead). הבעיה היא שאין לנו זמן לשבת כל היום ליד הטלפון ולחכות לשיחות.
אנחנו צריכים לתפעל את העסק ולדאוג לכל המרכיבים שלו ופשוט אסור לנו לפספס לקוח שמתעניין במוצר או בשירות שאנו מציעים בשל אי זמינות.
אך סוך-סוף נמצא פתרון שיכול להציל לכם כמות לא מבוטלת של לקוחות!
עם שירות Back-Up Call יש לנו אפשרות להבטיח לכם מענה קולי של 100% ללקוחות שלך, בלי כל מאמץ מצדך, ובעלות מינימלית!

שירות מענה קולי מתקדם מבית iPracticom ואיך זה עובד?

שירות Back-Up Call (שיחה חוזרת) שלנו מתבסס על טכנולוגיה משוכללת עם חייגן אוטומטי, הקולט את השיחות להן לא הספקת לענות או שיחות נכנסות אחרי שעות הפעילות, ומפעיל מענה קולי מתקדם. כך קורה בהרבה בתי עסק אך היתרון בשירות Back-Up Call הופך את החיים שלך קלים הרבה יותר.
בעזרת חייגן אוטומטי אנו מוודאים שלא תפספס אף לקוח ושתחזור לכל לקוח! אחת לזמן שנקבע מראש, החייגן מבצע חיבור בין נציג בית העסק ללקוח שהתקשר עד שהלקוח יענה ויקבל שירות.
החייגן האוטומטי מנהל את כל השיחות שקיבלת ופספסת ודואג שנציג העסק יחזור לכל לקוח.

עם המענה הקולי של Back-Up Call יש לך 100% מענה ללקוחות שלך.

קבלו 11 יתרונות השירות מענה קולי:

  • מערכת פשוטה לשימוש שאינה דורשת התקנה ונוחה לתפעול
  • יכולת טובה יותר לנהל את השיחות הטלפוניות המגיעות לעסק שלך.
  • מענה לכל שיחה/פנייה – כולל קליטת של שיחות ננטשות (ניתוק ע"י הלקוח)
  • חיסכון בזמן המתנה – מאפשר ללקוח לקבל שיחה חוזרת מיד כשנציג מתפנה.
  • מענה בטוח – מערכת אוטומטית שדואגת לא לשכוח אף לקוח: החייגן לא מפסיק עד אשר כל הפניות נענו.
  • ניהול כל הפניות – רישום שיחות מלא בפורטל ניהול אינטרנטי וידידותי, המאפשר יצירת דוחות מפורטים.
  • עדכון אוטומטי על סטטוס טיפול.
  • שליחת הודעות SMS ללקוח בהתאם למצב הטיפול בפנייה.
  • דיווחים "בדחיפה" – משלוח יזום של SMS ו/או דוא"ל על פעילות המוגדרת כחריגה.
  • חיבור לכל טלפון / מרכזיה – המערכת מתחברת לטלפון נייח, למרכזיה או נייד.
  • אין תלות בעובדים בעסק – החייגן האוטומטי לא מפסיק להתקשר עד שכל הפניות נענו.

שירות מענה קולי ניתן ללא התקנה וללא עלות רכישה, תשלום עבור שימוש בפועל בלבד! השירות הוא ללא התחייבות וללא קנסות וניתן להתנתק מממנו בתוך 2 ימי עסקים.

לפרטים צרו קשר עכשיו וקבלו ייעוץ ללא עלות!