מוקד טלפוני - אייפרקטיקום

צרו איתי קשר

נשמח לענות על כל שאלה

הקמת מוקד טלפוני לעסק

לא משנה אילו שירותים מציע העסק שלכם או מוצרים, אם מוקד טלפוני הוא חלק בלתי נפרד מהעסק שלכם, חשוב שתקימו אותו בצורה הנכונה כדי שישרת אתכם נאמנה. עם הטכנולוגיה המתקדמת כיום, כמו זו המוצעת לכם על ידי אייפרקטיקום, הדבר איננו מסובך כל כך, ובכל זאת, עליכם לקחת בחשבון כמה פרמטרים לפני שאתם יוצאים לדרך ומקימים את המוקד הנדרש לכם. מה כדאי לבדוק ואיך עושים את זה נכון? על כך ועוד, במאמר הבא.

פתרונות טכנולוגיים מתקדמים ויעילים

כל מוקד זקוק לפתרונות טכנולוגיים מתקדמים ויעילים על מנת שיתפקד בצורה הטובה ביותר. מרכזיות ip משמשות כיום לא מעט בתי עסק ולו בזכות הטכנולוגיה המעורבת בהן. הן ידועות ברמת האיכות הגבוהה שהן מציעות ומתבססות על פיתוחים חדשניים המוכרים בשוק כיום. חשוב מאד, ולפני שמקימים את המוקד, לבדוק על אילו טכנולוגיות הוא מתבסס ולוודא שהן אכן יעילות ומספקות לכם את המענה הנדרש לו. מוקד שפועל בהתאם לטכנולוגיות מתקדמות יקדם את העסק שלכם ויאפשר לעובדים שלכם לבצע את עבודתם בצורה הטובה ביותר.

עלויות שונות

הקמת מוקדים טלפונים בעולם, כמו גם בארץ, הפכה למשימה של ממש. היום, ויותר מתמיד, מבינים שהאיכות חשובה ועושים ככל האפשר על מנת לשלב בכל מוקד את המענה המתקדם והנכון לו ביותר. הדבר כרוך בעלויות שונות (ולא קטנות) שעל העסק לקחת בחשבון. ולכן, בבואכם לתכנן מוקד לעסק שלכם או לחברה שברשותכם, בדקו מהן העלויות השונות הכלולות בהקמה וגם בתפעול השוטף של המוקד וודאו שהן אכן תואמות לתקציב שלכם. קחו בחשבון גם את הצורך בתחזוקת המוקד על מנת שיתפקד כהלכה, בהעסקת אנשי מקצוע שיוכלו לעשות זאת וכמובן בכל הציוד הנדרש לתפעול המוקד ביום יום.

SMS חייגן שיחות
SMS חייגן שיחות

הפעלת חייגן לקישור נציג ולקוח באמצעות שליחת SMS

Omnicom אומניקום
Omnicom אומניקום

דברו עם הלקוחות בצ'אט, ב-SMS, בפייסבוק והכל במערכת אחת

נתב שיחות חכם
נתב שיחות חכם

מערכות ניתוב (IVR) בניתוב הקשות, זיהוי דיבור עם יכולות בלעדיות!

שליחת SMS בעזרת מערכת דיוור הודעות
שליחת SMS בעזרת מערכת דיוור הודעות

שלחו הודעות SMS ללקוחות, מועדוני לקוחות, סקרים ועוד עם ממשק יעיל וקל לתפעול.

מספר וירטואלי לטלפון
מספר וירטואלי לטלפון

מדידת שיחות עם מגוון דוחות ויכולות בלעדיות

Backup call שירות שיחה חוזרת
Backup call שירות שיחה חוזרת

שירות שיחה חוזרת נותן את המענה המושלם ללקוחות שהתקשרו ולא נענו. בלי צורך לקחת הודעות, להכין רשימות ולדאוג לתזכורות

Practicall מרכזיה וירטואלית
Practicall מרכזיה וירטואלית
Callback שירות שיחה בקליק
Callback שירות שיחה בקליק
מערכת ניהול מוקד Practicall Center
מערכת ניהול מוקד Practicall Center

מערכת ה-Call Center החכמה שלנו תסדר לכם את המוקד כמו שלא הכרתם

פנייה לחברות המתמחות בתחום מוקדים טלפונים

חשוב מאד, כחלק בלתי נפרד מהקמת המוקד החדש שלכם או בשדרוגו, שתיעזרו אך ורק בחברות, המתמחות בתחום. כאלו שיכולות לספק לכם את הפתרונות הנאותים והנכונים עבורכם. חברות כאלו יודעות מהן האפשרויות הקיימות כיום ואיזו מהן יכולה להתאים לכם תוך התייחסות לצרכים שאתם מציגים בפניהן. התאמה כזו הכרחית לצורך תפקודו השוטף והתקין של המוקד שלכם וחשוב שתשקיעו בפרמטר זה ותפנו אל המומחים בתחום. גם אם המשמעות לכך היא הוצאה כספית גבוהה יותר. לטווח הארוך זה בהחלט ישתלם לכם.

היכרות עם השוק

אם זהו המוקד הראשון שאתם מקימים, חשוב שתכירו את השוק, את האפשרויות השונות שהוא מציע, אילו פתרונות תקשורת קיימים כיום ובאופן כללי – איך מקימים נכון מוקד מקצועי. כך תוכלו לצאת למשימה כאשר ברשותכם כל הידע שאתם צריכים כדי לפעול בצורה הטובה ביותר וליהנות ממוקד טלפוני שיפעל באופן תקין ויאפשר לכם להשיג את המטרות העסקיות שלשמו הוא הוקם.