חסימת שיחות - אייפרקטיקום פתרונות תקשורת

חסימת שיחות

על ידי 12 באפריל 2018בלוג

צרו איתי קשר

נשמח לענות על כל שאלה

לשם מה צריך את זה?

בעלי עסקים רבים נעזרים כחלק בלתי נפרד מהתנהלותם היום יומית במרכזיה, אליה מגיעות שיחות רבות במהלך היום וגם ממנה יוצאות שיחות ללקוחות, לספקי שירות ולגורמים נוספים. שירות חסימת שיחות, המוצע על ידי אייפרקטיקום, מציע מענה מצוין לעסקים בכל סדר גודל ובכל תחום. השירות עוזר למנוע את כניסתן של שיחות לא מזוהות, שיחות הידועות כשיחות "ספאם" ובכך מאפשר לכלל העובדים להמשיך בעבודתם השוטפת ללא כל הפרעה.

במקום שתתקבלנה כמות של שיחות שכלל אינן רלוונטיות למוקד עצמו, באמצעות השירות נמנעת כניסתן וקליטתן של השיחות הלא רצויות במוקד כך שהעובדים, המוקדנים יכולים להתפנות לשיחות החשובות, המתקבלות מלקוחות העסק.

על יתרונותיו של שירות חסימת השיחות

בעלי עסקים שברשותם מרכזיות ip או מרכזיות מסוגים אחרים מוצאים עצמם לא אחת מתמודדים עם כמות שיחות נכנסות גדולה במיוחד. לרוב, שיחות אלו הן שיחות מלקוחות או מגורמים אחרים, הקשורים להתנהלותו השוטפת של העסק, אולם במקרים מסוימים מתקבלות גם שיחות "ספאם", שיחות מכירה או שיחות שנועדו לקדם עניין מסוים שכלל לא קשור לעסק. שירות חסימת שיחות יכול במקרה הזה לעזור במניעת כניסתן של שיחות אלו ובתפקוד שוטף, נכון וטוב יותר של המוקד הטלפוני או של בית העסק עצמו. השירות יכול להתאים לכל עסק, ארגון או חברה הנעזרים בטלפון בעבודתם היום יומית ונוהגים לקבל כדרך קבע שיחות רבות מאד.

כאשר מדובר במוקד של שיחות נכנסות, שירותי חסימה אלה מהווים יתרון עצום ולמעשה גם נחשבים פתרון הכרחי. במקום שתתקבלנה כמות של שיחות שכלל אינן רלוונטיות למוקד עצמו, באמצעות השירות נמנעת כניסתן וקליטתן של השיחות הלא רצויות במוקד כך שהעובדים, המוקדנים יכולים להתפנות לשיחות החשובות, המתקבלות מלקוחות העסק. למערכת ישנה אפשרות לזהות במדויק את השיחות הלא רצויות, את שיחות הספאם ולמנוע את כניסתן. השירות יעיל במידה זהה לכל בית עסק, הנוהג להשתמש במרכזיה כדרך קבע. בין אם הוא מציע שירות מסוים ובין אם מוצר כלשהו, בין אם מנהל את עסקיו בגבולות הארץ ובין אם מחוצה להם, באמצעות שירות החסימה נחסך זמן יקר שאותו ניתן להפנות לטובת עיסוקים חשובים יותר.

חשוב לזכור

לפני שמשלבים את השירות, חשוב לבחון מהו מספרן של שיחות הספאם והאם אכן מדובר בתופעה שקשה להתעלם ממנה. כאשר מספר שיחות אלו הוא גדול מאד ומפריע באופן משמעותי להתנהלותם התקינה של העובדים, חסימת שיחות היא בגדר חובה. מעבר לכך, חשוב גם לזהות מהיכן הן מגיעות כדי להגדיר במערכת במדויק מהן שיחות הספאם שמהן מעוניינים להימנע. המערכות של היום יודעות לזהות את השיחות הלא רצויות לעסק ולמנוע מהן לקבל את המענה. פתרונות תקשורת מסוג זה, כמו גם פתרונות אחרים, מתבססים על פיתוחים חדשניים, הניתנים לשילוב בעסקים רבים בארץ ובעולם. בזכותם העסק הופך ליעיל הרבה יותר, חוסך זמן, חוסך כסף ויכול להגשים את המטרות השונות שלו שלשמן הוא הוקם.