הקלטת שיחות טלפון - אייפרקטיקום פתרונות תקשורת

צרו איתי קשר

נשמח לענות על כל שאלה

למי מיועד השירות

מוקדים טלפונים של חברות שונות ובתי עסק המקבלים שיחות רבות מלקוחות במהלך היום נעזרים בפתרונות תקשורת מסוגים שונים המסייעים להם להתנהל בצורה חכמה ויעילה יותר.
שירות הקלטת שיחות טלפון הוא אחד מהפתרונות, שירות המתבסס על טכנולוגיה חדשנית וכלל פיתוחים של השנים האחרונות. לשם מה צריך את השירות? למי הוא יכול להתאים ו – אילו יתרונות הוא מציע? על כך ועוד, במאמר הבא.

היתרון בשירות הקלטת השיחות הוא קלות השימוש בו. השירות הוא חלק בלתי נפרד מהמערכת המותקנת בבית העסק והוא נעשה באופן אוטומטי. הוא יכול להתאים לעסק או למוקד בכל סדר גודל וגם בכל תחום.

לשם מה צריך את השירות

שירות הקלטת השיחות, כחלק משירות המוצע על ידי מרכזיות ip, כמו אלו של אייפרקטיקום, יכול לספק מענה לצרכים שונים. כאשר מדובר במוקד טלפוני המספק שירות ללקוח, חשובה אפשרות תיעוד השיחות. באמצעות הקלטתן יכולים המוקדנים, נותני השירות, ללמוד לא מעט על האופן שבו הם מתנהלים מול הלקוח, ולשפר כך את עבודתם ואת שיחתם מולו. הקלטת השיחה במקרה זה היא כלי לימודי חשוב ויעיל מאד בכל מוקד טלפוני, המסייע בהתנהלות נכונה וטובה יותר של העובדים.

בנוסף, באמצעות ההקלטה יכול בית העסק לתעד שיחות חשובות מול לקוחות הכוללות מידע שיכול לעזור בהמשך. קורה לא אחת שמתקבלות תלונות לבית העסק, ובמיוחד כשברשותו מוקד טלפוני, על התנהלות לא תקינה של נציג, על הבטחות שהובטחו ללקוח ולא קוימו ועל מידע שגוי שנמסר לו. כדי לבחון זאת, ובעיקר כאשר אין תיעוד כתוב לכך, ניתן להקשיב לשיחות שהוקלטו ולדעת במדויק מה נאמר בהן ומה לא. השיחות המוקלטות יכולות לשמש גם במקרים של תביעת העסק ולהוות הוכחה בעלת תוקף משפטי.

הקלטת שיחות – ליהנות מיתרונות רבים

היתרון בשירות הקלטת השיחות הוא קלות השימוש בו. השירות הוא חלק בלתי נפרד מהמערכת המותקנת בבית העסק והוא נעשה באופן אוטומטי. הוא יכול להתאים לעסק או למוקד בכל סדר גודל וגם בכל תחום. לרוב הוא מתבסס על שירות ענן כך שגם אין צורך בציוד מיוחד התופס מקום רב. השירות מציע ללקוח, הבוחר בו, יתרונות נוספים רבים, ההופכים אותו לכדאי במיוחד. למשל, עלויות נמוכות, האפשרות להאזין לשיחות בזמן אמת או לבחור שיחות מסוימות שהוקלטו כדי להאזין להן, תמיכה בעברית ותפעול פשוט, קל ונוח וגם האפשרות לשמור קבצי שיחות רבים מאד על ענן, וליהנות גם מנפח אחסון גדול במיוחד (חשוב בעיקר למוקדים טלפונים).

שירות הקלטת השיחות כחלק ממגוון של פתרונות תקשורת המוצעים כיום יכול לשפר את אופן התנהלותו של העסק ולאפשר לעובדיו לפעול נכון וטוב יותר. כיום עסקים, חברות וגם ארגונים גדולים מאד בארץ ובעולם משתמשים בשירות זה, הידוע כאחד השירותים הפופולאריים ביותר. לארץ הוא נכנס בשנים האחרונות וכפי שקרה בשאר העולם, תפס תאוצה והפך למבוקש במיוחד. חשוב כמובן לפנות לחברות המתמחות בשירות זה ובמרכזיות, כאלו שתוכלנה לספק את המענה המתאים לבית העסק ולהציע גם תמיכה במידת הצורך במקרה של תקלה או בעיה כלשהי.