הצורך בחייגן אוטומטי כבר מזמן כאן - אייפרקטיקום פתרונות תקשורת

אפשר למצוא חייגן אוטומטי כיום בלא מעט חברות, הנעזרות בפתרונות תקשורת מסוגים שונים. החייגן האוטומטי מתבסס על טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות, בעזרתן ניתן לבצע את השיחה באופן אוטומטי, כפי שניתן לנחש.
החייגן, המכונה "Predictive Dialer", יכול לייעל משמעותית את שיטת העבודה ולקצר את זמנה, לשפר את התקשורת של בית העסק עם הלקוחות שלו ולהביא, בסופו של דבר, להגשמת מטרות העל של העסק – הגדלת הרווחים.

איך זה עובד

חייגן אוטומטי מוצע, לרוב, במסגרת מערכת תקשורת רחבה יותר, הכוללת שירותים נוספים. בפועל, פעילותו של החייגן חוסכת משאבים רבים, זמן וגם לא מעט כסף. הלקוח מקבל שיחה מבית העסק (לאחר שניסה להשיגו קודם לכן) ושומע הודעה מוקלטת או שהוא מועבר ישירות לנציג אנושי מטעמו. כך יכולים בתי העסק הבוחרים להשתמש בחייגן זה לשפר את הפרודוקטיביות של העובדים, לייעל את העבודה עצמה ולהגיע להרבה יותר לקוחות – חדשים וגם קיימים.

באמצעות החייגן האוטומטי יכול מוקד שירות הלקוחות של בית העסק להגדיל את המכירות שלו. נציגים רבים מוצאים עצמם מבלים זמן רב מאד בחיוג ידני ללקוחות. גם בצד השני, בקרב הלקוחות עצמם, פעמים רבות מבוזבז זמן יקר בניסיון להשיג את העסק ולקבל שירות. באמצעות החייגן מתבצע סינון מהיר של קווים תפוסים, של הודעות קוליות, של פקסים ואפילו של קווים מנותקים. החייגן יודע לזהות את כל אלה ולהעביר את השיחה רק כאשר זה רלוונטי.

יתרונות רבים בחייגן אחד

אין ספק שמדובר בפתרון תקשורת חדשני עם יתרונות רבים, שיכול לחסוך לא מעט זמן, כסף, כוח אדם ובעיקר עוגמת נפש לכל הצדדים. אז, מה קורה בפועל? חייגן אוטומטי יכול, ברגע שבו השיחה נענית, להשמיע את ההודעה, להעבירו לנציג השירות בהתאם לבחירתו וגם להגיב לבקשתו. הוא יכול לשלוח וגם לקבל תגובות אוטומטיות באמצעות אימיילים ו-SMS והוא יכול לשלוט באופן מלא וטוב יותר בקצב השיחות. השיחות ממוקדמות, זמן ההמתנה אפסי והלקוח מקבל בדיוק את מה שהוא צריך, וזאת לצד שירות יעיל ואיכותי יותר.

באמצעות מערכת החייגן האוטומטי ניתן לקבל מידע על השיחות השונות שבוצעו, על הלקוחות שאליהם התקשרו ועל פרטים נוספים, הנדרשים לצורך ייעול השירות. כך הופכת האינטראקציה של בית העסק, של נציגי השירות עצמם, עם הלקוחות לטובה יותר והצלחתו של העסק היא בלתי נמנעת. את השירות מציעות חברות המתמחות בכך, והוא, נלווה כאמור לפתרונות נוספים, המשתלבים גם הם במערכת התקשורת של העסק, ולא משנה לאיזה תחום הוא שייך.

בין אם זה חייגן אוטומטי, מרכזיה וירטואלית או כל פתרון תקשורת אחר, חשוב להקפיד לפנות אך ורק למומחים, לחברות המתמחות במכירת פתרונות תקשורת איכותיים לעסקים.