העסק שלכם צריך נתב חכם - אייפרקטיקום תקשורת פרקטית

צרו איתי קשר

נשמח לענות על כל שאלה

ככל שהעסק שלכם הולך וגדל אתם מרגישים שיש לכם קושי רב יותר להתמודד עם המשימות השונות ובעיקר עם כל השיחות הנכנסות? אם כך, בהחלט אפשר להבין אתכם כי זה קורה בכל העסקים. אומנם מדובר על דברים טובים כי זה אומר שהעסק גדל, יש בו עוד מחלקות ועוד לקוחות, אך מצד שני זה גם מצריך מאיתנו התייחסות מתאימה.

לכן, אם עד היום הייתה מזכירה אחת שתמיד ענתה לכל השיחות בהחלט יכול להיות שעכשיו צריך לעבור לטכנולוגיה מתקדמת יותר בתחום הזה והאופציה של נתב שיחות היא הבחירה הנכונה. נתב כזה הוא הסוף לתפריטים המסורבלים כי הוא יאפשר לכם לשלוט על כל שיחה שנכנסת לעסק בצורה קלה, נכונה ופשוטה יותר, אז למה אתם מחכים?

מה כולל נתב השיחות שתכניסו לעסק?

כאשר מדברים על אפשרויות שונות בתחום נתבי השיחות חשוב להבין שאין תשובה אחת נכונה כי יש מגוון רחב של טכנולוגיות שונות. לכן חשוב ביותר לעצור ולראות מה בדיוק אתם קונים כי המטרה צריכה להיות רכישה של טכנולוגיה שתתאים בצורה הטובה ביותר לאופי של העסק שאתם מנהלים. יש מספר אלמנטים שבדרך כלל יהיו משותפים לכל נתבי השיחות באשר הם המיועדים לעסקים בגדלים שונים והם:

  1. מענה טלפוני אוטומטי עבור כל מי שמתקשר לעסק
  2. חייגן אוטומטי לעסק
  3. פתיח עסקי עם מוזיקה
  4. תפריט קולי חכם
  5. השמעת מידע מוקלט הקשור לעסק
  6. יכולות ניתוב מתקדמות

אם אתם תוהים מדוע כדאי לכם להשקיע בנתב שיחות שכזה לעסק כדאי שתדעו שיש לכך כמה סיבות. בראש ובראשונה זה כמובן מייעל את העבודה בעסק ואת ניתוב השיחות לכל מקום אך לא בכך די. בנוסף לכך, זה גם משפר את תדמית העסק שלכם וזה אפילו מאפשר לכם לחסוך בעלויות ולשדרג את שירות הלקוחות שאתם מציעים.

מאיזו חברה כדאי לקנות נתב כזה?

האמת היא שככל שעוברות השנים אנחנו יכולים לראות עוד ועוד חברות שמציעות שירות בתחום הזה ולכן בהחלט כדאי יהיה לבדוק ממי אתם קונים את הנתב, את המרכזיות לעסקים או כל שדרוג אחר לעסק. ראשית, יש נתבים שונים עם פונקציות מגוונות ושנית, לא מכל חברה תוכלו לקבל את השירות הכי טוב שיש. אומנם זה נכון שמדובר על טכנולוגיה ברמה גבוה ובדרך כלל לא יהיו בה תקלות שונות אך מצד שני, תקלות הן חלק מהחיים. לכן חשוב לקנות מכשירים וטכנולוגיות כאלה רק מחברות שמציעות לכם, בין היתר, שירות לקוחות בכל עת. אין לדעת מתי תזדקקו לשירות, לתיקונים או לתמיכה מרחוק ולכן בהחלט כדאי יהיה לבדוק שאתם פונים אל החברה הכי מתקדמת וטובה שיש בתחום הזה. זה נכון שלשלב טכנולוגיה כזאת בעסק זה אומר להוציא לא מעט כסף אך זה גם יקדם את העסק בצורה משמעותית ולכן זו השקעה שחבל לוותר עליה.

קול סנטר
לפוסט הבא